گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ رقص پاییز از کوروش یغمایی

  لینک دانلود 

   

  :آکورد و متن 

 

ریتم:4/4

 

Am...............Dm...............G....................Am

تو رگ خشک درختا................برد پاییز می گیره 

 

Am................Dm..................G.......................

بارون نم نمک آروم................روی جالیز می گیره 

 

Am....................A#................Am.....................Dm

دیگه سبزی نمی مونه................همه جا برگای زرده 

 

Am................A#...................Am...................Dm

دیگه برگا نمی رقصن.................رقص پاییز پر درده 

 

Em..............Am.........G..............C

گرمی دستای من کم شده دستاتو بده 

 

C...........................G........................F

دستای سرد منو گرم بکن، باد پاییز سرده 

 

Em........Am.........G...........

آفتاب تنبل پاییز میگه قلبت سرده 

 

C........................G..................F

بازی ابرا با خورشید، منو آروم کرده

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 12:51

آکورد اشتباه

چک کردم درست بود!!!
اگه مطمئنید، بگید دقیقا مشکلش توی چیاشه؟!

شهروز دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 04:09

ممنون ، خیلی عالی بود لطف کردید

خواهش میکنم!

Kamyab دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 20:27

منم تقریبا دوساله گیتار کار میکنم
البته از امتحانات خرداد نرفتم تا بعد کنکور .
ببخشید میشه اگه سوالی درباره گیتار داشتم ازتون بپرسم؟؟
فقط اگه میشه اگه مایلین ایدی لاینم رو بدم.
من راسگوادو رو به ترتیب با انگشت iبعدmبعدaبعدxمیزنم اشتباه؟چون دیدم بقیه برعکس با انگشتxشروع میکنن
ببخشیدا اگه دوست ندارید میتونید جواب ندین.
مرسی❤

من لاین ندارم!
ولی همین جا تا حدی که در توانم باشه کمکتون میکنم!
من راسگوادو رو از انگشت x شروع میکنم! اونجوری که شما میزنی نمیشه گفت اشتباهه چون توی این سبک میشه هر نو آوریی اینجاد کرد!

Kamyab دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:04

سلام مرسی
ببخشید یه سئوال اکورد اهنگهارو خودتون میزارید؟؟
میشه بگید چند وقته گیتار کار میکنید؟؟

سلام
خواهش میکنم!
یه سریاشو خودم گذاشتم ولی یه سریا نه!
تقریبا ۲/۵ اما به خاطر درسام حدود یک ساله که خیلی پیشرفتی نداشتم!!

Kamyab یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 20:32

سلام ❤
میشه چند تا اهنگ قشنگ و مناسب گیتار بگید اخه هر وقت جایی گیتار میزنم نمیدونم چه اهنگهایی باید بزنم اگه اسم اهنگها رو بگید ممنون میشم.اگه میشه برام بفرستین
Kamyab937@gmail.com

سلام
خب سلیقه ایه!!
به جمعیم که میخوای توش ساز بزنی بستگی داره!
ولی خب آهنگ حسود داریوش و سوغاتی هایده و گل گلدون من سیمین غانم و... که تقریبا همه میشناسنو بزنی قشنگه!

کامیاب یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 18:05

این اهنگ رو خیلی دوست دارم
بابت اکورد ها ممنون❤❤❤❤

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد