گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ تنگنا از فریدون فروغی

لینک دانلود 

 

آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


Am          G        F          Am              G          F            Am
دلم از خیلی روزها با کسی نیست تو دلم فریاد و فریاد رسی نیست

Am            G               F     Am         G                       F
شدم اون هرزه گیاهی که گلاش پرپر دستهای خار و خسی نیست

              C Am             G        F   Am           G 
دیگه دل با کسی نیست دیگه فریاد رسی نیست

             Am         G         Am           G
آسمون ابری شده دیگه خار و خسی نیست

Am     E           F             Am      E        F              E
ماهی از پاشوره بیرون افتاده شاپرکها پراشون زخمی شده

Am     E           F    E         F   E           F
نکنه تو گله بره هامون گذر گرگ بیابون افتاده

                C  Am              G       F   Am          G
دیگه دل با کسی نیست دیگه فریاد رسی نیست 


              Am       G          Am          G
آسمون ابری شده دیگه خار و خسی نیست 


                                     Am       F                            G
بارون از ابرا سبک تر میپره هر کسی سر به سوی خودش داره

                                              Am      F                     G
مثل لاک پشت تو خودم قایم شدم دیگه هیچ کس دلم و نمی بره

                C  Am             G      F    Am          G
دیگه دل با کسی نیست دیگه فریاد رسی نیست

             Am         G          Am           G
آسمون ابری شده دیگه خار و خسی نیست

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد