گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ چرا نمیرقصی از ویگن

لینک دانلود

آکورد و متن:

 ریتم:6/8 شاد شرقی

[E] قد و با [G] لای تو رع [F] نارو بنا [E] زم  

[E] نو گل [G] باغ تم [F] نارو بنا [E] زم 

[Am] ای سبک رقص و بلا [G] تو نکن ناز و بیا 


[F] تو که در رقص و طرب شعبده با [E] زی


[Am] ای گل عشق و فنا [G] مرو از محفل ما 

[F] تو که شاداب تر از هر گل نا [E] زی

[E] چو برق [Am] صی [E] تو فری [Am] با

[E] ببری از دل من [F] تاب و توا [E] نم

[E] چو خرا [Am] می [E] زتم [Am] نا 

[E] فکنی برق هوس [F] بر دل و جا [E] نم

[Am] ز نگاهم [G] چو گریزی [F] تو پریزاده مگر خواب و خیا [E] لی

[Am] چه شود گر [G] به خرامی [F] تو که شیرین تر از امید وصا [E] لی
نظرات 4 + ارسال نظر
raafat سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 03:08 http://raafat.mihanblogfa.com

راستی اینم بگم لینک شدی

شما وبلاگتون توی بلاگفاست یا میهن بلاگ؟!

raafat سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 02:57 http://raafat.mihanblogfa.com

واقعا مرسی فقط یه سوال دارم چطور میتونم توی وبلاگ لینک دانلود بزارم؟

شما سیستم وبلاگ نویسیت با من فرق داره...
من نمیتونم دقیقا بگم ولی خب توی بخشی که شما پستتو میذاری باید یه قسمتی از نوشته رو select کنی و بعد یه قسمتی به نام درج لینک هست که توی بلاگ اسکای آیکنش یه کره ی زمینه که دورش زنجیره اونوقت یه صفحه ی کوچیک باز میشه که لینک دانلود رو اونجا مینویسی!

soheyl پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 20:53

woooow in chordha ro ki dar avordeh? mahshare

نمیدونم ولی منم مثل شما خیلی ازشون خوشم اومد!

جکی چان جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 13:43 http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ - نگارفا - نیلوبلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

جناب جکی چان تو رو خدا ول کن ما شو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد