گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ گل یخ از کوروش یغمایی

لینک دانلود 

 

آکورد و متن:

 

ریتم:4/4

Intro: Am Em Dm Am Em

Am .... F ............ G ................. Am
غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده
 

....................... Am .... F .. G
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
 

E .......... Dm .. F ................... E
دو تا چشمون سیاهت ٬ مثل شبهای منه
 

......................... E ......... Dm .. F
سیاهی های دو چشمت ٬ مثل غمهای منه
 

Am ........ Bb ...... Em ................. Am
وقتی باز از مژه هام پایین میاد ٬ بارون میشه 


...... E ........ F .............. G
سیل غمها آبادیمو ٬ ویرونه کرده 


Am ..... Bb ........ Em .................. Am
وقتی با من میمونی تنهایی مو ٬ باد می بره
 

...... E ........ F ............... G
دو تا چشمهام بارون شبونه کرده 


....................... F
بهار از دستهای من پر زد و رفت 


E ........ F .... G
گل یخ توی دلم جوونه کرده
 

................. F
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم 


E ....... F .......... G
عشق شکوفه توی این زمونه کرده 


E ............. Dm .... F ....... Am
چی بخونم جوونیم رفت که صدام رفته دیگه
 

E ........ F .... G
گل یخ توی دلم جوونه کرده
 

(تکرار)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 16:46

جوونیم رفته صدام رفته دیگه.

آفرین که عشق شکوفه توی این زمونه کرده رو درست نوشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد