گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ غم تنهایی از فریدون فروغی

لینک دانلود 

 

آکورد و متن:  

 

ریتم:6/8 سنگین

 

F......................C.......................................Gm ...............Dm ..............

چرا وقتی که آدم تنها میشه                              غم و غصش قد یک دنیا میشه 

   

F....................C........................................Gm ....................Dm ..............

میره یک گوشه پنهون می شینه                                 اونجا رو مثل یه زندون می بینه  

 

Dm........................C.....................................Gm....................Bb.......  

(غم تنهایی اسیرت می کنه                                تا بخوای بجنبی پیرت می کنه)۲  

 

A....Gm......................Dm....................A....................Gm..................Dm............  

وقتی که تنها میشم اشک تو چشام پر می زنه         غم میاد یواش یواش خونه دل در می زنه 

    

Dm........................C.....................................Dm................C...................Dm ......... 

یاد اون شبها می افتم زیر مهتاب بهار                     توی جنگل لب چشمه می نشستیم من و یار  

  

Dm........................C.....................................Gm....................Bb.......

(غم تنهایی اسیرت می کنه                                تا بخوای بجنبی پیرت می کنه) ۲ 

  

....Dm.............................C.........................Gm.............................Dm ........  

میگن این دنیا دیگه مثل قدیما نمی شه                  دل این آدما زشته دیگه زیبا نمی شه  

   

....Dm............................C...........................Gm.............................Dm ...........

اون بالا باد داره زاغ ابرها رو چوب می زنه                   اشک این ابرا زیاده ولی دریا نمی شه 

 

Dm........................C.....................................Gm....................Bb.......

(غم تنهایی اسیرت می کنه                                تا بخوای بجنبی پیرت می کنه)۲    

نظرات 7 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 20:26 http://cofenetyas.com

وبلاگ خیلی خوبی داری به ما هم سر بزنید

نیما یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 23:18 http://azarchord.blogsky.com

و بازم مشکل داره،تو اون قسمت "غم تنهایی... ".اصلا یه کاری کن،من الان گذاشتمش تو وب هر وقت خواستی میتونی دانلود کنی (به صورت PDF).
قسمت نظرات رو نمی دونستم،مرسی که گفتین.

خواهش میکنم!
راستی بابت آهنگ سر اومد زمستون از آقای شاهکار بینش پژوه که گذاشته بودی ممنونم من دانلودش کردم و خیلی خوشم اومد!

فری یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 15:30 http://chargetak.1000charge.com/

عالین !
مرسی !

خواهش میکنم!

نیما یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 12:46 http://azarchord.blogsky.com

دوباره سلام.آکوردی که نوشتی یه کم اشکال داره.
D7 ها رو حذف کن.به نوعی آهنگ بد می کنه.
و ...

سلامآره الان امتحان کردم خوب نبود برش میدارم!
و...چی؟!
راستی چرا نمیتونم براتون نظر بذارم؟!

نیما شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 13:33 http://azarchord.blogsky.com

چه آهنگ باحالی گذاشتی ،آکوردتم خوبه، دمت گرم.اگه دوست داشتی ، خوشحال میشم؛لینکم تو وبت باشه.

ممنونم!

مرضیه پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 13:59 http://biitafavot.blogfa.com

حیف من شرایط خانوادگی اجازه یاد گرفتن ساز نمیده
وگرنه زده بودم رو دستت!!!!!
هیییییی روزگار....
فکر کن بابا بزرگ من(حاج صادق بزرگ) ببینه دست نوه عزیزش ویلون هست وای وای وای پناه برخدا.....
خدا اون روز نیاره....

A A A دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 14:11

آپـــــــــــــــــــم" راستی چون واسه بلاگ اسکای نظر دادن سخته من آدرس وبلاگمو نمیتونم وارد کنم من همون خط تــــــیره هستم.

نه بابا!!!!
خب شد گفتی اگه نمیگفتی فک میکردم ویرگولی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد