گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ گل واژه از هایده و ابی

لینک دانلود باصدای هایده 

 

لینک دانلود با صدای ابی 

 

آکورد و متن:  

 

ریتم:4/4

 

Cm           A#            D#          Cm   

وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگس 

   

Cm           A#            D#           Cm    

صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگس 

  

Cm    C#            F                 Cm              F   

وقتی که من  عاشق میشم  ترانه هام  عاشق ترن 

 

Cm    C#         F            Cm              F   

گل واژه های   شعر من    رنگ گلا رو میبرن  

  

Cm           A#            D#           Cm   

وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگس 

  

 Cm           A#            D#           Cm   

صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگس  

 

Cm    C#            F                 Cm              F   

وقتی که من  عاشق میشم  ترانه هام  عاشق ترن  

  

Cm    C#        F             Cm              F    

گل واژه های   شعر من    رنگ گلا رو میبرن 

 

A#          Cm              A#               Cm  

عشق واسه من یه معجزس تو لحظه های بی امید 

   

  Cm        A#      Cm      #D   

تو صبح سردم مثل طلوع خورشید 

   

A#          Cm          A#               Cm   

فصل شکوفایی شعر تو باغ احساس منه  

 

 Cm        A#      Cm      #D  

ناجی قلبم عشق بدون تردید

نظرات 1 + ارسال نظر
girl یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 12:18 http://246802.blogfa.com/

سلام وب جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی بیا تو وبم

سلام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد