گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ سوغاتی (وقتی میای) از هایده

 لینک دانلود 

 

آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


 Gm         F    Dm        F        Dm
وقتی میای صدای پات از  همه جاده ها میاد         

 Dm       Bb     Gm       C       Gm   
انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد

 Gm            F   Dm          F      Dm                                
تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن میرسه 

                 Dm               Bb   Gm     C
هر چی که جاده ست رو زمین به سینه من میرسه آه

 A    F                 Dm                 Gm         
ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم              

A        F               Dm                     Gm       
اگه تو رو داشته باشم(به هر چی میخوام میرسم)2 

 Gm           F             Dm           F        
وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم  

                 F           Gm          C
گلهای خواب آلوده رو  واسه کی بیدار بکنم

 Gm               F   Dm         F     Dm                                          
دست کبوترای عشق واسه کی دونه بپاشه

Dm        Bb   Gm    C       Gm 
مگه تن من میتونه بدون تو زنده باشه
 
ای که تویی...
 
 Gm           F             Dm           F                                            
عزیزترین سوغاتیه غبار پیرهن تو 

           F       Gm      C
عمر دوباره منه دیدن و بوییدن تو

   C    Gm     Bb                  Dm
نه من تو رو واسه خودم نه از سر هوس میخوام                      

 Dm                  Bb   Gm    C    Gm 
 عمر دوباره منی تو رو واسه نفس میخوام

نظرات 19 + ارسال نظر
امید شنبه 13 آبان 1396 ساعت 17:40

هیـچ آغـاز و پـایـانی وجـود نـدارد! دیـروز به تـاریـخ پـیـوسـتـه ، فـردا رازیـست نـاگـشـوده ، امـا امـروز یک هـدیه است... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هـمـه چـی خـوبـه تـا وقـتـی کـه بـوی اسـیـری نـده! پـس حـواسـتـون بـاشه یـه وقت اسـیـر کسی یا چیزی نشید! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ توی لحظه زندگی کنید! نذارید خوشی های الانتون به خاطر حسرت گذشته و نگرانی آینده از بین بره... {3تا از رازهای اصلی دنیارو گفتی... خوشم اومد.}

قابلتونو نداشت! :))))

reza شنبه 31 تیر 1396 ساعت 13:46

eyval zadam dorost bud vali fk konm beshe 2 3 ta achord avaz kard

کدومارو؟!

رامین سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 19:16

آکورد هاش اشتباهه

چک کردم دوست عزیز!!
ولی درست بود!

Kamyab سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 19:14

مثل همیشه عالی❤

کیمیا چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 18:43 http://BLOG-CARTOONS.mihanblog.com

عااااااااااااااااالی ممنونم

خواهش میکنم عزیزم!

میلاد شنبه 15 آذر 1393 ساعت 01:28

سلام چرا آکوردای هر سایتی باهم فرق میکنه ؟ کدوم درسته ؟

اس بده لطفا ایمیل ندارم ممنون

سلام
خب اگه یکم با گیتار آشنا باشی میفهمی کدوم درسته دیگه!!!!!
ببخشید ولی اگه خیلی بخوای پیگیر باشی میتونی بیایی اینجا و جوابتو بگیری!
من اس نمیدم!!!!

mojtaba پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 16:11 http://setarehbaran21.blogfa.com

عالی بود مرسی

خواهش میکنم قابل شما رو نداشت!

sadaf پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 11:18

مممممممممممممممممممممممرسی:

خواهش میکنم صدف جان!

aidin جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 16:15 http://www.VIP-ART.blogfa.com

مرسی واقعا ممنون..

خواهش میکنم قابل شما ر ونداره

حمیدددددد یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 11:15

ای مرررررررریم خانم
لینک دانلودش فیلتر شده
قسمت نیست انگار دانلود کنم این آهنگو
بیست تا سایت تقریبا رفتم ولی نشده

ای وای چه بد...!

نسیم شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 13:27

دوس دارم همینجا این اهنگو تقدیمش کنم به تنها عشق و امید زندگیم "حمید"
تنها خواستم همیشه از خدا اونه
واسمون دعا کنین
مرسی .

امیدوارم همیشه شاد باشید!
خواهش میکنم!

خدیجه سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 10:32

مرسی عالی بود...موفق باشی

خواهش میکنم ممنون!

مونا جمعه 27 دی 1392 ساعت 20:38 http://sahalaram.blogfa.com

مریم جون واقعا ممنونم .... خیلی دنبال این آهنگ بودم !!!
به من هم یه سری بزن !!!!!!!!!!11

قابلتو نداشت مونا جان!
چشــــــــــــــــــم!

dar2 دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 20:49 http://excellent-web.blogfa.com

درود بر تو ای بانوی ایرانی
دیدن همچین لحظه هایی بسی دلنشین است
چه خوب که در کنار کورد های آهنگاتون ریتم یا آرپژی هم قرار دهی و همچنین با حضورت مارا هم خوشحال کنی
در کلبه ی ما رونق اگر نیست صفا هست...آنجا که صفا هست در آن نور خدا هست

سلام علیکم
خیلی ممنونم چشم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 18:38

این که همش غلطه

نه درسته!

habib سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 19:54

mammon babate hame chi vebet aliye

خواهش میکنم آقا حبیب!

A A A دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 17:32

آهنگ های امروزی هم بذار

خب دیگه هرچی که دوست داشته باشمو میذارم

نیما دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 11:28 http://azarchord.blogsky.com

سلام.اون یکی وبتون،قالب ش دلنشین تره.آهنگ زمینه اش مال کیه!خیلی آشناست.مرسی

مال آهنگ نوازش ابیه!

amir یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 17:29

با سلام
من مایل به تبادل لینک با وبگاه شما می باشم
در صورت تمایل می توانید از طریق نظرات یا ایمیل من را مطلع کرده ابتدا لینک شوید بعد لینک وبلاگ را در وبگاه خود قرار دهید ، یا اینکه وبلاگ من را لینک نموده سپس من را مطلع سازید تا در کمتر از 12 ساعت لینک شما در وبلاگ قرار دهم.

email:escelet@yahoo.com

پشم شیشه و سنگ
http://www.aazz.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد