گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ چیز و هیچ چیز از گروه دنگ شو با صدای شهرزاد سپانلو

 لینک دانلود 

 

متن: 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

  

گوهر که نگو در زمانه یکی سنگ خاره ندارم 

 

کجا بروم، با که می بزنم، آشنای دلم کو 

 

به گریه مگر غم رود ز میان, من که چاره ندارم 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

 

ترانه عاشقی دگر شد افسانه که مانده تنها بجا نشانه پروانه در این زمانه 

 

چه کردم ای ماه من تو این چنین سرکش 

 

به هر زمان می کشی مرا به صد آتش به یک بهانه 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

 

کجا بروم، با که می بزنم، آشنای دلم کو 

 

به گریه مگر غم رود ز میان, من که چاره ندارم 

  

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

 

ترانه عاشقی دگر شد افسانه که مانده تنها بجا نشانه پروانه در این زمانه 

 

چه کردم ای ماه من تو این چنین سرکش 

 

به هر زمان می کشی مرا به صد آتش به یک بهانه 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد