گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ شرم بوسه از رامش

لینک دانلود 

 

متن: 

 

اون دو تا چشمات مثه ستاره 

 

دل میشه صیدش به یک اشاره 

 

حجب یه شرقی توی چشاته 

 

شرم یه بوسه روی لباته 

 

بودنت آیته آیته روشنی 

 

وسعت قصه ای گفتنی 

 

بی تو من یک شبم یک شب بی تپش 

 

خسته ای منتظر چشمه ای بی تپش 

 

پل جدایی چرا نشسته در بین ما 

 

بیا که بی تو دلم میمیره اینجا 

 

اون دو تا چشمات مثه ستاره 

 

دل میشه صیدش به یک اشاره 

 

حجب یه شرقی توی چشاته 

 

شرم یه بوسه روی لباته 

 

چشم تو راز شب ، راز یک صاعقه 

 

بوی تو ، بوی گل وسعت جنگله 

 

بی تو من خسته ام ، خسته ی لحظه ها 

 

مرده در چشم من غربت برکه ها 

 

پل جدایی چرا نشسته در بین ما 

 

بیا که بی تو دلم میمیره اینجا 

 

چشم تو راز شب ، راز یک صاعقه 

 

بوی تو ، بوی گل وسعت جنگله 

 

بی تو من خسته ام ، خسته ی لحظه ها 

 

مرده در چشم من غربت برکه ها 

 

پل جدایی چرا نشسته در بین ما 

 

بیا که بی تو دلم میمیره اینجا

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 15:57 http://azarchord.blogsky.com/

سلام،آهنگ "چیز و هیچ چیز"شنیدم.آهنگ باحالیه اما یه کم طول میکشه به صورت کامل آکوردشو بنویسم(چن تا آکورد نیمه تمام دارم باید تمومشون کنم).اما میتونم کمکت کنم خودت دربیاری،
آکوردای این آهنگE Am Dm و در بعضی جاها C G7هم میاد.

خیلی ممنونم!
من تمرین میکنم که اگه بشه با این آکوردایی که گفتی پیداش میکنم!

نیما سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 23:17 http://azarchord.blogsky.com/

سلام
این روزا نیستی؟چن تا آهنگ خوب گذاشتم.راستی آهنگ خوبی اگه تو نظرته بگو.

سلام
چرا هستم!!
الان میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد