گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ نرگس شیراز از هایده

لینک دانلود


متن:


چه کنم چی کار کنم تو منو نشناختی


تو ببین به کی به چی عشق منو باختی


چه کنم چی کار کنم تو منو نشناختی


تو ببین به کی به چی عشق منو باختی


برو که بی حقیقتی، تو قلبِ من جات نیست


اونقد از تو دور شدم، که دیگه پیدات نیست


تو رفیق نا رفیق چه بد شدی ای وای


خونه آتیش زدن و بلد شدی ای وای


برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست


اونقد از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست


هوای تازه تر می خوام عاشق اون بنفشه هام


بنفشه های شهرمون


خسته از این اسارتم دنبال اون ستاره هام


ستاره های مهربون


چه کنم تو باغچه ها بنفشه نیست ناز نیست


تو نگاه نرگسا شراب شیراز نیست


برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست


اونقد از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست


چه کنم چی کار کنم ....


دلم می خواد یه آشنا قصهء پرواز و بگه


که تشنهء شنیدنم


دلم می خواد گل پونه و نرگس شیراز بیاره


هر کی میاد به دیدنم


چه کنم تو باغچه ها بنفشه نیست ناز نیست


تو نگاه نرگسا شراب شیراز نیست


برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست


اونقد از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست...

دانلود و متن آهنگ انار انار از مرتضی

لینک دانلود


متن:


(آی انار انار بیا به بالینم


شبنم گل نار بیا به بالینم)2


(هر کاکل زر همسری دارد


در خانه ی عشق دلبری دارد)2


(آی سبزه نگار بیا به بالینم


شبنم گل نار بیا به بالینم)2


(آی انار انار بیا به بالینم


شبنم گل نار بیا به بالینم)2


(ما را ز غمت خانه میاید


بر موی سیاه شانه میاید)2


(آی سبزه نگار بیا به بالینم


شبنم گل نار بیا به بالینم)6


(هر کاکل زر همسری دارد


در خانه ی عشق دلبری دارد)2


(آی سبزه نگار بیا به بالینم


شبنم گل نار بیا به بالینم)2


(آی انار انار بیا به بالینم


شبنم گل نار بیا به بالینم)6

دانلود و متن آهنگ دلم گرفته از شاهرخ

لینک دانلود


متن:


توی این غروب خلوت دلم گرفته


تمام دنیا رو غم گرفته


مسافر من که کوله بارش پر از غباره


صدای بال کبوترا رو یادم میاره


شاید رو بال سفید ابرا نشسته رفته


چه خوبه گریه که قد دنیا دلم گرفته


چه خوبه گریه که مثل ابرا دلم گرفته


ای رفته بی خبر نفرین به ای سفر


رفتیو دستمو نگرفتی


دستای خستمو نگرفتی


من ازین شهر بی صدا کجا برم


دل شکستمو به دست کی بدم


شده این درد کهنه وقت گفتنش


کجا برم به کی بگم به کی بگم


(صدام کردی صدام کردی


صدای قلبمو شنیدم)2


با گریه دنبا تو گشتم


ولی دیگه تو رو ندیدم


تمام لحظه ها رو گشتم


(ولی دیگه تو رو ندیدم)3


تن گرم عاشقت کو که سرده دستام


ببین چه خسته ببین چه تنهام


تو نیستی رنگ سحر پریده ستاره مرده


سیاهی شب روزای خوبو به خاک سپرده


صدات صدای پرنده ها بود پر از هوا بود


چی شد که بال صداتو بستن


(بگو پراتو کجا شکستن)2


کجا شکستن


اشکم نثار تو قلبم مزار تو


رفتیو سایه ها تو رو بردن


مردای قصه ها همه مردن


من از ازین شهر بی صا کجا برم


دل شکستمو به دست کی بدم


شده این درد کهنه وقت گفتنش


کجا برم به کی بگم به کی بگم


(صدام کردی صدام کردی


صدای قلبمو شنیدم)2


(با گریه دنبال تو گشتم


ولی دیگه تو رو ندیدم)2


(ولی دیگه تو رو ندیدم)3


(ندیدم)5

دانلود و آکورد و متن آهنگ یه شب مهتاب از فرهاد

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


E ----------- Dm ------------------------- Dm ----------------- F ------------- Am

یه شب مهتاب   ماه میا تو خواب     منو می بره کوچه به کوچه   باغ انگوری   باغ آلوچه

E ------------ Dm ------------------------- Dm ----------------- F --------- Am

دره به دره    صحرا به صحرا   اونجا که شبا پشت بیشه ها   یه پری میاد    ترسون و لرزون

E -------------- Am ------------- F ------------ Am

پاشو می زاره    تو آب چشمه    شونه می کنه    موی پریشون

Dm ------------ Am ------------ Dm ----------- Am ------------------ F ------------ Am

یه شبه مهتاب    ماه میاد تو خواب    منو می بره     ته اون دره   اونجا که شبا    یکه و تنها

 F -------------- E ------------- Am --------------- E7 ------------- Am

تک درخت بید    شاد و پر امید      می کنه به ناز    دستشو دراز    که یه ستاره

Em ----------------- F ----------------- E --------------- F ------------ E

بچکه مثل     یه چکه بارون     به جای میوش     سریه شاخش     می شه آویزون

G --------- D --- Dm ------ A7 ----------- Am ----------------- F ----------- Am

یه شب مهتاب    ماه میاد تو خواب    منو می بره    از توی زندون    مثل شب پره

Dm ---- A7 ----- Am --------------- F ------------ Am ---- C ----------- G

با خودش بیرون   می بره اونجا     که شب سیاه      تا دم سحر     شهیدای شهر


E ------------- F ------------ F ---------- Am ------------ C ----------- G ---- D


با فانوس خون    جار می کشن    توی بیابونا  سر میدونا    عمو یادگار    مرد کینه دار

F ---------------- E ------------------- F ---------------- E ----------------- F

مستی یا هوشیار    خوابی یا بیدار    مستیم و هوشیار    شهیدای شهر     خوابیم و بیدار

Dm ---------------- C ----------------- G ----------------- F -------------- E

شهیدای شهر    آخرش یه شب     ماه میاد بیرون    از سر اون کوه    بالای دره

Am ------------------- Em --------------------- F

روی این دره میدون     رو می شه خندون     یه شب مهتاب

دانلود و آکورد و متن آهنگ اگه یه روز از فرامرز اصلانی

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


F#m                       G                            A                     Bm

اگه یه روز بری سفر ، بری ز پیشم بی خبر ... اسیر رویاها میشم ، دوباره باز تنها میشم


Bm                     F#m                   Bm                              F# m                           Bm

به شب میگم پیشم بمونه ، به باد میگم تا صبح بخونه ، بخونه از دیار یاری ، چرا میری تنهام میذاری


F# m                     G                        A                    Bm

اگه فراموشم کنی ، ترک آغوشم کنی ... پرنده ی دریا میشم ، تو چنگ موج رها میشم


Bm                       F#m                         Bm                              F#m                            Bm

به دل میگم خاموش بمونه ، میرم که هرکسی بدونه ، میرم به سوی اون دیاری ، که توش منو تنها نذاری


F#m                      G                           A                    Bm

اگه یه روزی نوم تو ، تو گوش من صدا کنه ، دوباره باز غمت بیاد ، که منو مبتلا کنه


Bm                      E                        G                      F#m                            Bm

به دل میگم کاریش نباشه ، بذاره درد تو دوا شه ، بره توی تموم جونم ، که باز برات آواز بخونم


F# m               G                         A                     Bm

اگه بازم دلت میخواد ، یار یکدیگر باشیم ... مثال ایوم قدیم ، بشینیم و سحر پاشیم


Bm                      F#m                      Bm                       F#m                     Bm

باید دلت رنگی بگیره ، دوباره آهنگی بگیره ، بگیره رنگ اون دیاری ، که توش منو تنها نذاری


F# m                           G                          A                           Bm

اگه میخوای پیشم بمونی ، بیا تا باقی جوونی ... بیا تا پوست به استخونه ، نذار دلم تنها بمونه


Bm                      F#m                       Bm                        F#m                     Bm

بذار شبم رنگی بگیره ، دوباره آهنگی بگیره ، بگیره رنگ اون دیاری ، که توش منو تنها نذاری


F#m                      G                           A                    Bm

اگه یه روزی نوم تو ، تو گوش من صدا کنه ، دوباره باز غمت بیاد ، که منو مبتلا کنه


Bm                      E                        G                      F#m                            Bm

به دل میگم کاریش نباشه ، بذاره درد تو دوا شه ، بره توی تموم جونم ، که باز برات آواز بخونم