گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ بارون گرفته حالمو از روزبه نعمت اللهی

لینک دانلود 

 

آکورد و متن: 

  

ریتم:6/8 شاد شرقی

 

Gm                      A

پر از خیالتم هنوز ، ازم نگیر خیالمو 

 

Gm                     A

نگاه مهربونت از ، همیشه مهربون تره 

 

Gm                      A

یه جوری زل زدی بهم ، که فکرت از سرم نره 

 

A                                   Dm

می خوام تو خیسیه چشات ، گلایه هامو حل کنی 

 

A - Eb              Eb                   A  

به تلخیا بخندیو ، شبو پر از عسل کنی 

 

A                                  Dm

باید منو جا بذاری ، حتی اگه دلت نخواد 

 

A - Eb              Eb                      A

مثل موهای گندمیت ، منو بده به دست باد 

 

بارون گرفته حالمو... 

 

A                                     Dm

همیشه من موندیم ، همیشه تو مسافری 

 

A - Eb                   Eb                       A

به موندن تو دلخوشم ، تو هم فقط میخوای بری 

 

A                                    Dm

باید منو جا بذاری ، حتی اگه دلت نخواد 

 

A - Eb                Eb                       A

مثل موهای گندیمت ، منو بده به دست باد 

 

میخوام تو خیسیه چشات...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد