گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ گل گلدون من از سیمین غانم

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


Am............E..............Am....................E.....Am
گل گلدون من شکسته در باد      تو بیا تا دلم نکرده فریاد

Am...................E.....................Am....................E..Am
گل شبو دیگه شب بو نمیده         کی گل شبو رو از شاخه چیده

Am.............E.Dm............................Am.......Dm.....Am
گوشه آسمون پر رنگین کمون        من مثل تاریکی تو مثل مهتاب

Am.................E...Dm......................Am...............Dm...Am
اگه باد از سره زلف تو نگذره          من میرم گم میشم تو جنگل خواب

Am..................E....Dm...F...............C....G.........Dm..Am
گل گلدون من ماه ایوون من          از تو تنها شدم چو ماهی از آب

Am..............E....Dm.........F...................C......G...Dm...Am
گل هر آرزو رفته از رنگو بو             من شدم رود خونه دلم یه مرداب

E........Dm.........F.......................G................................Am
آسمون آبی میشه   اما گل خورشید   رو شاخه های بید  دلش میگیره

E.....Dm...........F....................G................................Am
دره مهتابی میشه   اما گل مهتاب      از برکه های آب     بالا نمیره

Am........E.......Dm.......................Am............................Dm
تو که دست تکون میدی   به ستاره جون میدی  میشکفه گل از گل باغ

Am........E.......Dm.......................Am............................Dm
وقتی چشمات هم میاد   دو ستاره کم میاد      میسوزه شقایق از داغ

نظرات 7 + ارسال نظر
Sara پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 18:51

عالی بودقلب:

Sara پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 18:49

عالی بود

مسیح پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 14:15

چرت میگه من که روش خوندم عالی بود فقط آخرش یکم اکوردا به لحن خوندن نمیخورد با اجاز عوضش کردم

آره آخراش یه آکورد کم داره!
من خودمم که این آهنگو میزنم یکمی متفاوت تر میزنمش!
در کل هر چه حرفه ای تر بشیم میتونیم خودمون آکورد هایی که بیشتر گوش خود نوازنده اون رو توی آهنگ حس میکنه رو بهشون اضافه کنیم...ولی اگه اون آکورد ها هم نباشن، میشه آهنگ رو نواخت!

مهدی شنبه 10 مهر 1395 ساعت 15:46

درود، میشه لطفا شکل حرکت انگشتای دست راست هم بگید که به چه شکل عمل میکنه؟ منظورم p و i و غیره هستش. اگه بتونین ایمیل کنین که دیگه خیلی عالیه.
سپاس

سلام دوست عزیز
راستش خیلی وقت ندارم که در مورد ریتم و نوع نواخته شدنشون توضیح بذارم!
ولی مثلا همین آهنگ گل گلدون من که ریتم 6/8 سنگین هستش رو طریقه ی نواخته شدن ریتمش رو سرچ کنید براتون میاد!

محمد مهدی جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 17:43 http://xjariy.blogfa.com

دمت گرم عالی بود مریم خانم

مهدی جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 19:35

آفرین ، لذت بردم از این 3 <

نیما فیضی دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 20:23

سلام
گام آکورد این آهنگ درست نیس!(رو گام اصلی نیس),به این خاطر خوندنش تو این گام یه کمی سخته(بعضی جاهاشو اصلا نمیشه خوند!!)

http://azarchord.blogsky.com/1392/08/08/post-89/%DA%AF%D9%84-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%BA%D8%A7%D9%86%D9%85-

سلام
عیب نداره حوصله ندارم عوضش کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد