گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ یکی شدن(واسه من گل نفرست) از احمدرضا نبی زاده

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 شاد شرقی


Dm       C           Dm                                    A#                           C           A
واسه من گل نفرست دیگه دوست ندارم             نمی خوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارم

Dm                      C        Dm                  A#                         C               A
می دونی میون ما هرچی بود گذشتو رفت          اون بهار آشنایی خیلی زود گذشتو رفت

A          Gm            A#                                   C                           A
دیگه از دوست دارم حرفی نزن                         آخه عشقی نیست میون تو و من

A             Gm           A#                                      C                       A
من و تو بنده این ما و منیم                               اما عشق یعنی با هم یکی شدن

A                                 Dm                                   F                       G                      C
از دلم می پرسم آیا تورو می بینم دوباره            می پیچه صدات تو گوشم که با خنده می گی آره

A                  Dm                                             F                      G                  C
خنده های تو فریب گریه های تو دروغ                تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ

نظرات 3 + ارسال نظر
twin شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:58

great
tnx a million

سپنا سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 23:25 http://i.sepna.com

سلام عزیزم خوشحال میشم به سایت منم سر بزنی . آهنگهای زیبا و خاطره انگیزی واستون دارم . این آهنگ بسیار زیباست . واسه من گل نفرست .. عالی بود ...
خوشحال میشم اگه توی پیوندات بهم لینک بدهی . تو هم میتونی توی بخش بک لینک رایگان سایت پیوندت رو بفرسی .

سلام
خوشحالم که آهنگو دوس داشتی!

Ashkan پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:07 http://cloobchat.ir

کد زیر را در قالب وبلاگ خود کژی کنید و امار بازدید وبلاگ خود را بالا ببرید .
_____________________________________________


<script type="text/javascript">var ctrl_url="452"</script>
<script type="text/javascript" src="http://popup.ahledl.ir/PopupSystem.js"></script>

بیخیال!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد