گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ آخرین معشوق از مجید رکنی

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


………..Dm……......……….Am
با من بگو از عشق ای اخرین معشوق

E….....….F…....………..G..
که برای رسوایی دنبال بهونم

………..Dm……......……….Am
با بوسه ای اروم خوابم رو دزدیدی

E….....….F…....………..G..
تو شدی تعبیر رویای شبوونم

……......E……...…..Am
من تو نگاه تو دنیامو میبینم

E........………………Am
فردای شیرینم نازنین من

....G….....….Dm…..Am
چشمای تو افسانه نیست

E ...…….……F.....…….
که تموم خواب وخیالم بود

....G….....….Dm…..Am
تقدیر من عشق تو شد

E .....…….……F.....…….
که همیشه فکر محالم بود

………..Dm……......……….Am
شبهای تنهایی همرنگ گیسو ته

E….....….F…....………..G..
اغوشتو وا کن بانوی مهتابی

………..Dm……......……….Am
دل واپسی هاموبا بوسه ای کم کن

E….....….F…....……..G..
که تو ای پایان تردید و بی تابی

……......E……...…..Am
من تو نگاه تو دنیامو میبینم

E........………………Am
فردای شیرینم نازنین من

....G….....….Dm…..Am
چشمای تو افسانه نیست

 E ...…….……F.....…….
که تموم خواب وخیالم بود

....G….....….Dm…..Am
تقدیر من عشق تو شد

E ...…….……F.....…….
 که همیشه فکر محالم بود

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 23:02

دوستم اینکه ناقصه! من عاشق این آهنگم :-(

مطمئنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد