گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ نفرین از محسن یگانه

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

Em           Bb                          F         Am                                        E
خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه ... یه بی وفا مثل خودت ریشه هاتو بخشکونه

Em      Bb                    F        Am                               E          
یکی باشه که هر نفس آتیش به جونت بزنه ... بهت خیانت بکنه زخم زبونت بزنه

Em                           F               Em       B          Am        E                
کاشکی اونم بدونه که خوبی بهت نیومده ... این همه خوبی آخرش چی به سر من اومده

Em                         F                 Em          B        Am            E             
پشت سرت هر جا بری نفرین من به راهته ... به اون چشم در به درت به اون دل سیاهته


Em          Bb            F                  Am                             E           
همین قدم که خواستمت از سرتم زیادیه ... فکر نکنی تو قلب من یه لحظه از تو یادیه


Em         Bb                                     F        Am                        E          
خیال نکن به یادتم بدون که مردی تو دلم ... خودت میدونی جای عشق نفرتو کاشتی تو دلم


Em       Bb        F             Em         B      Am           E            
واسه همیشه از دلم دیگه میذارمت کنار ... تموم بی وفاییات از تو بمونه یادگار


Em          Bb           F              Em           B          Am           E           
حالا که میری یه نظر پشت سرت رو هم ببین ... ببین که تنها نمیشم تنها تو باختی نازنین


Em           Bb                              F         Am                            E          
الهی هر کی که رسید پا روی قلبت بذاره ... هر چی که با من میکنی یه روز به روزت بیاره


Em        Bb                        F            Am                          E          
آهای رفیق نیمه راه آی تو که تنهایی میری ... فقط یه نفرین میکنم تو اوج غربت بمیری

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 02:12

نه....من خیلی دنبال گشتم که البته جوینده یابندست....شانسی پیدا کردم...اکثر سایتا و وبلاگا مثل وبلاگ خودتونن...اموزش نداره....ممنون از شما

خواهش میکنم من که کاری نکردم...

زهرا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:49

سلام.خوبین؟وبلاگتون خوبه ولی نه برای من که هنوز اول راه گیتار یادگرفتم هستم...میخواستم بگم میتونین یه سایت معرفی کنین که اکوردارو نشون داده باشه؟ممنون

سلام زهرا خانم
شما سرچ کنین کلی سایت و وبلاگ میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد