گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ آوار(تو هم با من نبودی)از فرهاد

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


......B.............D.........A........D.....G#m.............E
تو هم با من نبودی , مثل من با من , و حتی مثل تن با من

.......B......D.............A........D...G#m.............E
تو هم با من نبودی , آنکه می پنداشتم , باید هوا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D.....E.............B..................E......B..C#m
و یا حتی , گمان میکردم اینطور , باید از خیر خبرچینان , جدا باشد تو هم با من نبودی

.........B..........D.......A...D...G#m.............E
تو هم از ما نبودی, آنکه ذات درد را, باید صدا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D..........E.............B..................E....B..C#m
و یا با من چنان همسفره شب , باید از جنس منو عشقو, خدا باشد , تو هم از ما نبود

....C#m..............G#...B............................E
تو هم مومن نبودی , بر گلیم ما, و حتی در حریم ما

C#m........G#m..C#m.........A..................D..........E.......B.................A.....B.........C#m
ساده دل بودم که میپنداشتم , دستان نا اهل تو باید, مثل هر عاشق , رها باشد تو هم از ما نبودی

E....A...................G#m......C#m.........G#m
 تو هم با من نبودی یار, ای آوار, ای سیل مصیبت بار

نظرات 3 + ارسال نظر
هادى نابغ یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 02:17

چقدر آشنایى با این وبلاگ برام عجیب بود.. دنبال کورد احمدرضا نبى زاده مى گشتم که رسیدم به اینجا.
انگار این کوردا از آرشیو آهنگاى خودم هست، دقیقاً همون آهنگایى که گوش مى دم، که به خاطر تفاوت سبک و پراکندگى، دیدنشون تو یه وبلاگ خیلى برام عجیب بود! :))
فک نمى کردم کس دیگه اى تو سن من از احمدرضا نبى زاده و آخرین معشوق گوش بده تا رستاک حلاج! جالب بود برام این شباهت سلیقه ى نامتعارف.
موفق باشید.

چه جالب!!!
راستش منم فکر نمیکردم کسی باشه که اینقدر سلیقه اش شبیه به من باشه!!!
ممنون برای کامنتتون و عنوان کردن این قضیه!
شما هم موفق باشید!

سُهیل هدایت چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 20:57 http://titbit.blogsky.com

• سلام به آجی "مریمی" ـه خودم

• میسی که "نفس" میکشی ... خانومی ـه خوب و مهربون


::::::::: سُــ ــئــ ـــل ::::::::::

یه دختره شنبه 28 دی 1392 ساعت 03:06

عاااالیه وبلاگت :)

ممنونم عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد