گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ سرمست شد نگارم(Drunk With Love)از رعنا فرحان

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:2/4


C#m  Ab   F#m      Ab    E    C#m            Ab   E C#m   Ab   E       C#m                

سرمست شد نگارم بنــگر به نرگسانش ... مستانه شد حدیثش پیچیده شد زبانش


C#m Ab    F#m         Ab      E   C#m            Ab  E C#m          Ab  E C#m             

گه میفتد از این سو گه میفتد از آن سو ... آن کس که مست گردد خود این بود نشانش


C#m    Ab F#m     Ab   E   C#m           Ab     E C#m         Ab  E     C#m              

چشمش بلای مستان ما   را از او مترسان ... من مستمو نترسم از چوب شهشهانش


C#m      Ab  F#m     Ab   E C#m            Ab          E C#m     Ab   E  C#m               
ای عشق الله الله سرمست شد شهنشه ... برجه  بگیر زلفش درکش در این میانش

Ab          B7                   F#m             Ab                         F#m                   

اندیشه ای که آید در دل ز یار گوید ... جان بر سرش فشانم پر زر کنم دهانش


C#m        Ab F#m   Ab         E  C#m         Ab   E C#m       Ab    E C#m                
آن روی گلستانش وان  بلبل بیانش ... وان شیوه هاش یارب تا با   که است آنش

Ab                    B7                 F#m                   C#m                    F#m              

این صورتش بهانست او نور آسمانست ... بگذر ز نقشو صورت جانش خوشست جانش


C#m    Ab F#m     Ab    E    C#m         Ab    E  C#m      Ab   E C#m                  

دی را بهار بخشد شب را نهار بخشد ... پس این جهان مرده زندست آن جهانش


C#m    Ab F#m     Ab   E    C#m          Ab   E     F#m     Ab   E    C#m                
پس این جهان مرده پس این جهان مرده ... پس این جهان مرده زندست آن جهانش

نظرات 5 + ارسال نظر
آبی سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 15:12

دمت گرم خیلی گشتم
مرسی

خواهش میکنم!

غرور و تعصب یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 11:35 http://silver-moon.persianblog.ir

مرسییییییییییی

خواهش میکنم!

دستتون درد نکنه خفن رو این آهنگ تو ذهنم قفل بودم و آهنگرو هم نداشتم

خواهش میکنم!

سحر پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 21:02

نمیتونم دانلود کنم

ولی تا حالا این آهنگو دانلود کردن!

فروغ یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 09:52

عاشق این صدا و آهنگم. دستتون درد نکنه

خواهش میکنم فروغ جان قابلتو نداره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد