گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ لبخند مصنوعی از محمدرضا هدایتی

لینک دانلود


متن:


از این، فکرای آشفته


از این، حالی که من دارم


از این ، لبخند مصنوعی


که میسوزونه ، بیزارم!


از اینکه، لِه بشم هر روز


با این ،حرفای تکراری


از این که، از تو میپرسم


هنوزم ،دوستم داری؟!


از این، مردی که میخنده


ولی از گریه لبریزِ


از این ،روزای تکراری


که هر دم عصرِ پاییزه


دلم میخواد که برگردم


به قبل از ، بودن با تو


یا روزی رو ببینم که


تو پس میگیری ،حرفاتو!

دانلود و آکورد و متن آهنگ حال و روز از رستاک حلاج

لینک دانلود


آکورد و متن:


4/4

D#m                  

چشماتو بستی بغض کردم


A#m                             

چشماتو واکردی دلم ریخت


Cdim

تا اخم کردی اشکم اومد


 A#m              Cdim       

رفتی که برگردی دلم ریخت


#A#m           F
هربار با من قهر کردی


A#m             Cdim                                                    

قرصای اعصابم عوض شد


A#m          D#m                                                   

اونقدر خوابت دیدنی بود


#A#m                C         

که ساعت خوابم عوض شد


F#      A#    A#m        
شاید منو دیوونه کردی


   A#m       F7               

که عاشق این حال و روزم


Cdim

آتیش کشیدی زندگیمو


A#m   A#      A#m 
چیزی نگو راحت بسوزم


A#m                    D#m                        
بارونی سفید و شال خاکستری تو دوست دارم


A#m        Cdim     D#m          
باور نکن دیوونگی مو ناباوری تو دوست دارم


A#m     A#  D#m7       D#m                                            

هنوز بعد از این همه سال میبینمت دست پاچه میشم


A#m         Cdim      D#m       
زل میزنن چشای آبیت غرق دوتا دریاچه میشم


F#      A#    A#m        
شاید منو دیوونه کردی


   A#m       F7               

که عاشق این حال و روزم


Cdim
آتیش کشیدی زندگیمو


A#m   A#      A#m 

چیزی نگو راحت بسوزم

دانلود و آکورد و متن آهنگ ونک تجریش از آرشا

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


Dm                            Am

ساعت ۵ عصره من با یه شالو پالتو


Am                                Dm

 دست تو را گرفتم راه افتادم تو مترو


Dm                              Am

راه افتادم کنارت تهران بهم بچسبه


Am         F                               Dm
اونقدر هواییم کنی اونقدر باهات بیام که

Dm                                     Am

یه روز اگه نباشی تجریش برات بمیره


Am                                    Dm

ونک همین که رفتی ذات الریه بگیره


Dm              A7                  Am

بخند بگو روانی ببین به چی دلخوشه


Am           F                       Dm
بخند میبینی بی تو تهران منو میکشه

Dm            A7                  Am


عاشقتم بفهم خب لطفا ادامه بده


Am           Bb                        Dm

خودکشی میکه شهر با من ادامه بده


Dm                A7                     Am

خودت بهم بفهمون تفریح بی تو مرگه


Am              F                         Dm

تهران را خوب مرور کن اونقدر منو ببرکه


یه روز...

دانلود و آکورد و متن آهنگ شرابی از رستاک حلاج

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

[Bm - Em - Gb - Bm]

Bm                Gb                     Em             Bm                                   
شرابیه موهاش چشاش آبیه ... یه جا بین مستیو بی خوابیه

Bm               Gb                Em          Bm                                        
فقط زیر بارون قدم میزنه ... چقد زندگی رو بهم میزنه

Bm                Gb                        D                  G                                  
(یه کهنه شرابه که سی سالشه ... به جز من یه میخونه دنبالشه

G7            Gb                      D                G    -  A                         
یه کهنه شرابه که این سالها ... گمون میکنم بهترین سالشه) 2

[G - D - Gb - Bm - A-G - D - Gb - Gb7]

Bm              Gb             Em                D                                       
مثه آخرین روز شهریوره ... همه ترسم اینه بره بگذره

Bm                      Gb            Em                D                                  
دلم با نگاهش گلاویز شد ... چشاشو یه آن بست پاییز شد

Bm              Gb             Em                D                                       
مثه آخرین روز شهریوره ... همه ترسم اینه بره بگذره

Gb7                     Gb            Em                D  - A                            
دلم با نگاهش گلاویز شد ... چشاشو یه آن بست پاییز شد

یه کهنه شرابه ...

دانلود و متن آهنگ شیروونی(وای وای)از رستاک حلاج

لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم:4/4

E             Am
(یه روز سرد زمستونی

Am                          E
از اون روزای خوشگل بارونی

E                    Am
با چشم گریون،تک و تنها

ََAm                          E
نشسته بودی زیر یه شیروونی)2

F                   G
یادته گفتی دوسم داری

E                     F
تا آخرش کنار من میمونی

ٍٍE               Am
(وای وای گولتو خوردم

Am                       E
وای وای از خوشی مردم

ٍٍE                 Am
منو بگو که خیال کردم

Am                 E
با حرفام دلتو بردم)2

Am-E-Am-F-G-Dm-Am} 2}

ٍٍE               Am
یه روز خوشگل بهاری

Am                    E
شنیدم دوباره بی قراری

ٍٍE                      Am
زیر همون شیروونی نشستی

Am                    E
زار میزنی که منو نداری

F                          G
اما تو خودت خواستی عزیزم

E                        F
دیگه داری از من چه انتظاری

وای وای...(2)

{Am-E-Am-E-Am-E}

Am-E-Am} 2}

گوش کن

ٍٍE                      Am
بقیه اش دیگه قابل خوندن نیست

Am                          E
ترانه که جای متلک پروندن نیست

ٍٍE                        Am
با اینکه نیت من دلتو سوزوندن نیست

Am                                E
کنار تو دیگه جایی واسه ی موندن نیست

ٍٍE                                 Am
شنیدم بازم میشینی زیر اون شیروونی

Am                              E
واستم فرقی نداره برفه یا بارونی

ٍٍE                                 Am
گونه هات خیسه بکن پلکاتو قیرگونی

Am                                     E
یه روزم منو فروختی به همین ارزونی

ٍٍE                                  Am
از کدوم کولی شنیدی منو تو مال همیم

Am                                   E
اگه بازم شروع کنیم نمیشه مثل قدیم

ٍٍE                                     Am
پس بیا دیگه واسه هم بیخودی قصه نگیم

Am                                  E
واسه یه بارم شده دیگه بیا بچه نشیم

وای وای...(2)