گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ شیروونی(وای وای)از رستاک حلاج

لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم:4/4

E             Am
(یه روز سرد زمستونی

Am                          E
از اون روزای خوشگل بارونی

E                    Am
با چشم گریون،تک و تنها

ََAm                          E
نشسته بودی زیر یه شیروونی)2

F                   G
یادته گفتی دوسم داری

E                     F
تا آخرش کنار من میمونی

ٍٍE               Am
(وای وای گولتو خوردم

Am                       E
وای وای از خوشی مردم

ٍٍE                 Am
منو بگو که خیال کردم

Am                 E
با حرفام دلتو بردم)2

Am-E-Am-F-G-Dm-Am} 2}

ٍٍE               Am
یه روز خوشگل بهاری

Am                    E
شنیدم دوباره بی قراری

ٍٍE                      Am
زیر همون شیروونی نشستی

Am                    E
زار میزنی که منو نداری

F                          G
اما تو خودت خواستی عزیزم

E                        F
دیگه داری از من چه انتظاری

وای وای...(2)

{Am-E-Am-E-Am-E}

Am-E-Am} 2}

گوش کن

ٍٍE                      Am
بقیه اش دیگه قابل خوندن نیست

Am                          E
ترانه که جای متلک پروندن نیست

ٍٍE                        Am
با اینکه نیت من دلتو سوزوندن نیست

Am                                E
کنار تو دیگه جایی واسه ی موندن نیست

ٍٍE                                 Am
شنیدم بازم میشینی زیر اون شیروونی

Am                              E
واستم فرقی نداره برفه یا بارونی

ٍٍE                                 Am
گونه هات خیسه بکن پلکاتو قیرگونی

Am                                     E
یه روزم منو فروختی به همین ارزونی

ٍٍE                                  Am
از کدوم کولی شنیدی منو تو مال همیم

Am                                   E
اگه بازم شروع کنیم نمیشه مثل قدیم

ٍٍE                                     Am
پس بیا دیگه واسه هم بیخودی قصه نگیم

Am                                  E
واسه یه بارم شده دیگه بیا بچه نشیم

وای وای...(2)

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد فولادی جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 15:18

عجیب بود که من این آهنگ رو نداشتم. البته همون بهتر از استاد رستاک بعید بود

از وبلاگ خوبتون هم ممنون

بعید؟!
خواهش میکنم...

گذر زندگی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 17:46 http://paeeze62.blogfa.com/

عاااااااااااااالیییییییییییییییییییییییی بود

قابل شما رو نداشت دوست من!

مینا جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 14:01

سایتتو تازه پیدا کردم. عالیههه. مرسیییی <3 چه آهنگای خوبی میذاری :)

قابل شما رو ندارن مینا جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد