گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ ونک تجریش از آرشا

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


Dm                            Am

ساعت ۵ عصره من با یه شالو پالتو


Am                                Dm

 دست تو را گرفتم راه افتادم تو مترو


Dm                              Am

راه افتادم کنارت تهران بهم بچسبه


Am         F                               Dm
اونقدر هواییم کنی اونقدر باهات بیام که

Dm                                     Am

یه روز اگه نباشی تجریش برات بمیره


Am                                    Dm

ونک همین که رفتی ذات الریه بگیره


Dm              A7                  Am

بخند بگو روانی ببین به چی دلخوشه


Am           F                       Dm
بخند میبینی بی تو تهران منو میکشه

Dm            A7                  Am


عاشقتم بفهم خب لطفا ادامه بده


Am           Bb                        Dm

خودکشی میکه شهر با من ادامه بده


Dm                A7                     Am

خودت بهم بفهمون تفریح بی تو مرگه


Am              F                         Dm

تهران را خوب مرور کن اونقدر منو ببرکه


یه روز...

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:10

سلام؟

صدای خوبی داره؟......

آهنگ دیگه ای هم خونده؟

سلام
بله صداش قشنگه!
آهنگ دیگه ای هم خونده...

افشین پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 14:31

شرمنده ولی اکوردای افتضاحی واسش نوشتین.مثلا به جای C بزاریدA7 تا بفهمید چی میگم.بقیش هم به همین منواله

من آکوردشو در نیاوردم!
مرسی که گفتی الان عوضش میکنم...

ghazal پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 09:45 http://kolbeyetanhayieman.blogsky.com

slm b maryame khodam!
chetori banu?!
ch khoshmele!
dusesh daram

سلام عزیزم!
ممنونم تو خوبی؟!
قابل شما رو نداره!

احمد پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 12:06

متن آهنگش فوق العاده چرت و بی معنی

بالاخره هرکسی یه نطری داره دیگه نه؟!

فر جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 00:21

خب توروخدا زود آکوردشُ بذار من عجله دارم:-s

باشه میذارمش!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 18:56

با تشکر لطفا آکوردهاشم بزار

خواهش میکنم قابل شما رو نداشت!
آکورداشم خواهم گذاشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد