گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ لبخند مصنوعی از محمدرضا هدایتی

لینک دانلود


متن:


از این، فکرای آشفته


از این، حالی که من دارم


از این ، لبخند مصنوعی


که میسوزونه ، بیزارم!


از اینکه، لِه بشم هر روز


با این ،حرفای تکراری


از این که، از تو میپرسم


هنوزم ،دوستم داری؟!


از این، مردی که میخنده


ولی از گریه لبریزِ


از این ،روزای تکراری


که هر دم عصرِ پاییزه


دلم میخواد که برگردم


به قبل از ، بودن با تو


یا روزی رو ببینم که


تو پس میگیری ،حرفاتو!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 23:15

خاص بود

بله همینطوره...!

Arshia یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:50 http://pc-iran.ir

خیلی زیبا بود مرسی

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد