گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ کوله بار (شبا وقتی فضای شهر) از شاهرخ

لینک دانلود


متن:


شبا وقتی فضای شهر لبریز بوی بارونِ


توی پَس کوچه ی خاکی عابری خسته میخونه


دیگه معجزه ی بارون دُروغِ اینو میدونم


ندارم طاقت موندن میرم اینجا نمیمونم


دیگه معجزه ی بارون دُروغِ اینو میدونم


ندارم تاقت موندن میرم اینجا نمیمونم


همیشه تو گوشَم ،طنین یه صداس


که منو میبره تا دیار جُنون


میگه با دل من ای آلوده ی دَرد


تو اَسیر غمی برو اینجا نمون


من آلوده ی دَردَم تو آلوده ی من


دو اَفسرده ی غمگین دو آزُرده ی غم


دیگه موندن اینجا عذاب واسه ما


آخه با چه زبونی اینو با تو بگم


بیا کوُله بارت رو ،بگیر بریم از اینجا


یه شب ،شبی بارونی ،دلو بزنیم دریا


بیا کوُله بارت رو ،بگیر بریم از اینجا


یه شب ،شبی بارونی ،دلو بزنیم دریا

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرانه چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 11:41 http://dosekemohabat.blogfa.com

سلام خانومی
آهنگ رو نشنیدم اما متنش قشنگه

سلان
حتما گوش بدید...خیلی خووووبه! :)))

Mina یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 03:23

سلام،خانومی حیفم اومد که آهنگو دانلود کنمو تشکر نکنم.من خیلی وقت بود دنبال این آهنک بسیار زیبای شاهرخ بودم که تو وبلاگ شما پیدا کردم و بدون دردسر دانلودش کردم.ممنون و سپاس فراوان

سلام عزیزم
ممنون از لطف و وقتی که گذاشتی! :)))
خوشحالم که تونستی از وبلاگم استفاده کنی!

هادى نابغ جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 06:29

من دوباره مسیرم افتاد به این وبلاگ.. وقتى که فکر مى کردم این آهنگو نمى تونم هیچ جاى نت پیدا کنم، پیداش کردم اونم تو وبلاگى که چند ماهِ پیش از شباهتِ عجیب سلیقه ى نویسنده ش به خودم تعجب کرده بودم :))
ممنون..

خواهش میکنم دوست عزیز...خوشحالم که وبلاگم بازم براتون مفید بوده!

V@RT@N سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 05:37 http://wWw.VartaN.BloGFa.CoM

درود مریم بانو

سپاس از زحمتایی که کشیدی و میکشی

وبلاگ خوبی داری امیدوارم که به این روند خوبِ

وبلاگ نویسیت ادامه بدی و همیشه تندرست ، پیروز و

خرسند باشی

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم!
خیلی ممنون!

حسین دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:21 http://bahman1394.blogfa.com

ممنون از لطف شما . مرسی . من عاشق این آهنگم .. با اجازه شما می خواستم این اهنگ رو در محیط وبلاگ قرار بدهم .

خواهش میکنم!
ایرادی نداره بذاریدش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد