گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ تو هستی از بهرام رادان

لینک دانلود


متن:


تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست

تو بردی ولی یادگارات هست

با داشتن حال و هوات

به شوق اون خطره هات

با دیدن یادگارات ندیدنت به چشمه

نبودنت به لمسه تو رفتنت به حرفه

(تو اینجا موندگاری خودت خبر نداری)2

تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست

تو بردی ولی یادگارات هست

با رفتن تو حتی یه رد پا نمونده

یا که دلم به یادت آواز غم نخونده

(اگه برنگردی تو منو تنها نذاشتی

اینو بدون که تو خودت و جا گذاشتی)2

(تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست)2

تو رفتی ولی حال و هوات هست

دانلود و آکورد و متن آهنگ به سوی تو از امیرحسین آرمان

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:3/4

Gbm   -   G -Bm               B                     A         Gbmmaj7           Gbm                      
به سوی تو به شوقِ روی تو به طرف کوی تو ... سپیده دم آیم مگر تو را جویم بگو کجایی

Gbm  -  Em  - D               B               Gbm-Bm                                     B                   
نشانِ تو گه از زمین گاهی ز آسمان جویم ... ببین چه بی پروا رهِ تو می پویم بگو کجایی

[B  -  Bm-Gbm - B-B - D-Em-Gbm]

[Gbm]

Gbm - G -Em         D         Gbm7 Gbm    G      B             A-Gbmmaj7-Gbm                 
کـــــــــــــــــــــــــــــی رود رخِ ماهت از نظرم نظرم ... به غیر نامت کی نامِ دگر ببرم

Gbm   -   G-Bm                 B                                                      
اگر تو را جویم حدیثِ دل گویم بگو کجایی

Gbm     -   Em  -  D                B              Gbm     -    Em  -  D            B                         
به دستِ تو دادم دلِ پریشانم دگر چه خواهی ... فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

Gbm   G    Em           G     Bm                               A7                                  
یک دم از خیالِ من نمیروی ای غزالِ من ... دگر چه پرسی ز حالِ من

Gbm            Bm             Em                                                  
تا هستم من اسیرِ کوی توام به آرزوی توام

 اگر تو را جویم...

دانلود و متن آهنگ رو دست (لیلا) از محسن نامجو

لینک دانلود


متن:


ای رفتگر صبح زود عشق

ای همه ی بود و نبود عشق

من سنگ زیرین آسیا

تو فال چای نسل آریا

آه بخت رو دست زدی رفتی

ای عشق تر دست شدی مفتی

بر خانمانم آتش زدی رفتی

تیری چون آرش زدی رفتی

ای بلور آبی شهرآشوب

ای آبی از زلال دانوب

ای پلیسه بر دامن محجوب

ای آغوشت از شمال تا جنوب

ای عشق رو دست زدی رفتی

ای عشق تر دست شدی مفتی

بر خانمانم آتش زدی رفتی

تیری چون آرش زدی رفتی

سرهای من یک یک به خاک ریز

خون های مجرمت که منم سرریز

پانصد لشکرم من رزمنده ی تو

آحاد ملت یک یک شرمنده ی تو

ای عشق رو دست...

آه ای باخ تنابنده بر دل

آه ای آخ دماونده بر کوه

آه ای فلوت نزدیک تر از گردن رگ

آه ای کمانچه نشسته چون زاری بر دل

ای عشق رو دست...

آه بخت...

دانلود و متن آهنگ دل به دل از همایون شجریان

لینک دانلود


متن:


(دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو)3


دل سپرده ام من به روی تو


دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو


بخت آینه باشدم اگر مینشاندم رو به روی تو


جان جان جان از همه جهان


میکشد دلم پر به سوی تو


دل به دل ز تو تا تو آمدم


قبله گاه من خاک کوی تو


دل به دل ز تو تا تو آمدم


قبله گاه من خاک کوی تو


منکه عاشقم مست و سرخوشم


جرعه میکشم من صبوی تو


(گنج آرزو در دل منی)2


(در دلم کنم جست و جوی تو)2


جان جان جان از همه جهان


میکشد دلم پر به سوی تو


(دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو)2


دل سپرده ام من به روی تو


دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو


بخت آینه باشدم...