گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ دل به دل از همایون شجریان

لینک دانلود


متن:


(دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو)3


دل سپرده ام من به روی تو


دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو


بخت آینه باشدم اگر مینشاندم رو به روی تو


جان جان جان از همه جهان


میکشد دلم پر به سوی تو


دل به دل ز تو تا تو آمدم


قبله گاه من خاک کوی تو


دل به دل ز تو تا تو آمدم


قبله گاه من خاک کوی تو


منکه عاشقم مست و سرخوشم


جرعه میکشم من صبوی تو


(گنج آرزو در دل منی)2


(در دلم کنم جست و جوی تو)2


جان جان جان از همه جهان


میکشد دلم پر به سوی تو


(دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو)2


دل سپرده ام من به روی تو


دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو


بخت آینه باشدم...

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 11:55

خیلی عالی بود، مرسی

خواهش میکنم!

z.frhdy دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 16:57

اگر تونستی بازم از محمدرضا شجریان٬رضا یزدانی٬فرهاد بذار.
بازم ممنونم ازت

حتما!!!!
خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد