گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ تو هستی از بهرام رادان

لینک دانلود


متن:


تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست

تو بردی ولی یادگارات هست

با داشتن حال و هوات

به شوق اون خطره هات

با دیدن یادگارات ندیدنت به چشمه

نبودنت به لمسه تو رفتنت به حرفه

(تو اینجا موندگاری خودت خبر نداری)2

تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست

تو بردی ولی یادگارات هست

با رفتن تو حتی یه رد پا نمونده

یا که دلم به یادت آواز غم نخونده

(اگه برنگردی تو منو تنها نذاشتی

اینو بدون که تو خودت و جا گذاشتی)2

(تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست)2

تو رفتی ولی حال و هوات هست

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 03:51 http://pardeneshin.blogfa.com

آره بابا.
هر دقیقه تو فیسبوکش پست میذاره من و فلان بازیگر.سر ضبط فیلم.... . همین الان یهویی!!!
راستی.!
به وبلاگ منم سر بزنین.تازه ساختم.
مرسی. :))

خخخخخخ
چشم حتما سر میزنم!

محمدرضا شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 02:14 http://pardeneshin.blogfa.com

O M G !!!
bahram Radan ham be jame khanande ha peyvast???!!!
Hamid Asgari ham ke dare Film bazi mikone..!!!che khabare baw?

واقعا داره فیلم بازی میکنه؟!
ولی خداییش صدای بهرام رادان قشنگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد