گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ کمی آهسته تر (Slightly Slower) از گروه دنگ شو

لینک دانلود


متن:


(کمی آهسته تر زیبا،کمی آهسته تر ردشو

کمی آهسته تر خسته،کمی آهسته تر بدشو)2

مرا جای خودم بگذار ، خودت را جای گهواره

و آغوشی تسلی بخش، کنارم باش همواره

(کمی آهسته تر زیبا،کمی آهسته تر ردشو

کمی آهسته تر خسته،کمی آهسته تر بدشو)2

ای داد از آهم دادم فریادم ،ای داد از سوزم سازم آوازم

ای داد از آهم دادم فریادم ،ای داد از سوزم سازم آوازم

مرا جای خودم بگذار ، خودت را جای گهواره

و آغوشی تسلی بخش، کنارم باش همواره

کمی آهسته تر زیبا،کمی آهسته تر ردشو

کمی آهسته تر خسته،کمی آهسته تر بدشو

ای داد از آهم دادم فریادم ،ای داد از سوزم سازم آوازم

ای داد از آهم دادم فریادم ،ای داد از سوزم سازم آوازم

دانلود و متن آهنگ بزن بریم بهشت از گروه دنگ شو

لینک دانلود


متن:


حالا که فصلی حالا که اوجی برای قصه نمونده

حالا که عشقی واسه خوندن برای گریه نمونده

حالا که یادت می سوزونه ولی تو قلبت گرمی نمونده

حالا که از عمر جهنم سی و هفت روزش هم نمونده

بزن بریم بهشت!

حالا که بی من حالا که بی تو حالا که تنها ناله سازه

حالا که عشقت واسه روحم واسه قلبم غیر مجازه

حالا که فریاد می دارد که بربندید محملها

حالا که آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

بزن بریم بهشت!

نه پای رفتن نه تاب موندن چی اومده بر سر من؟

صدای تن را که گوش جان نیست چه فایده فریاد زدن؟

ولی یه روزی میام دوباره میشم پناهت باورت

تو همین روزها تو همین دنیا شاید دنیای دیگرت

بزن بریم بهشت!

حالا که فصلی...

دانلود و متن آهنگ آسمان زرد کم عمق از شهروز روشن

لینک دانلود

متن:

حرفهای تلخ مخفی دلخوشی که زیر سقفی

پرسه تو مه توی رویا

قطره ها ته دریا واکنش به اشک معکوس

خنده های مرد مایوس

وقتی نیستی توی هستی وقتی هست اما نیستی

(آسمون زرد کم عمق)4

تکرار

دانلود و آکورد و متن آهنگ همین امشب (انتقام) از کامران رسول زاده و علی زارعی

لینک دانلود با صدای کامران رسول زاده


لینک دانلود با صدای علی زارعی


آکورد و متن:

ریتم:6/8 سنگین

Am                                      G
(همین امشب از غصه ها میمیرم   انتقام خودمو از دوتامون میگیرم

F                                         E
دیگه از دست توام کاری برنمیاد  باید آروم بگیرم) 2

C                              F                 E
مثل نور یه شهاب کوچیک رد میشم از تو چشات

C                                  F          E
باز دوباره می افتم از چشات بی صدا میمیرم

Am                                   G
(به خوابت نمیام کابوست نمیشم   تو شبای سیاه فانوست نمیشم

F                                         E
دیگه از دست توام کاری بر نمیاد  باید آروم بگیرم) 2

C                             F                   E
مثل نور یه شهاب کوچیک رد میشم از تو چشات

C                                  F          E
باز دوباره می افتم از چشات بی صدا میمیرم

Am                                      G
(همین امشب از غصه ها میمیرم   انتقام خودمو از دوتامون میگیرم

F                                        E
دیگه از دست توام کاری برنمیاد  باید آروم بگیرم) 2

  Bm <= Am

 A <= G

 G <= F

 F# <= E

 D <= C

دانلود و آکورد و متن آهنگ میرم از بنیامین و میلاد

لینک دانلود


آکورد و متن :


ریتم:4/4

{Dm - Am - E -Am}

Am                          Dm
میرم تا تو آروم شب ها چشمات بسته شه

Am         Dm
دیوار اتاقت از عکسم خسته شه

Am                  Dm
میرم تا بارون منو یاد تو نندازه

Am               E  Am               E
میرم یه جای تازه،میرم یه جای تازه

Am                          Dm
میرم با چشمای خیس و قلبی بی گناه

Am                        Dm
میرم حتی نمی ندازی به من یک نگاه

Am                    Dm
هر جا میرم اما بازم یادت می افتم

Am               E   Am               E
اینو به همه گفتم، اینو به همه گفتم

Am                  Dm
میرم جای من اینجا نیست

.              Am                E             
عشق تو زیبا نیست، رویا نیست

Am                  Dm
میرم جایی که دریا نیست

.              Am                 E  
اسم تو رو ما نیست، غوغا نیست


Dm - Am}3}

{Dm - Am -E}

Am                          Dm
کاش می شد تو ببینی من اینجا چه تنهام

Am                            Dm
وقتی که تو نباشی به هم می ریزه دنیام

Am                            Dm
اینجا کسی نیست با چشمای ناز و روشن

Am                  E    Am                  E
بی تو چه غریبم من، بی تو چه غریبم من

Am                          Dm
از هر جا رد میشم میاد عکست رو به روم

Am                          Dm
سوخته تو آتیش عشقت شهر آرزوم

Am                      Dm
دارم آروم آروم مرگو به جون می خرم

Am                E      Am                 E
دیدی چی اومد سرم، دیدی چی اومد سرم

Am                  Dm
(میرم جای من اینجا نیست

.              Am                E             
عشق تو زیبا نیست، رویا نیست

Am                  Dm
میرم جایی که دریا نیست

.              Am                 E  
اسم تو رو ما نیست، غوغا نیست)2

Dm
میرم


Dm - Am}3}


{Dm - Am -E}