گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ دنیا کوچیکه از محمدرضا هدایتی

لینک دانلود


متن:


آخره راهه و من،باید برم

تورو میبینم ، نفسم میگیره، عزیزم

دلم نمیخواد ، اشکاتو ببینم

تمومش کن ، گریه نکن، نزار بشکنم تو خودم ، عزیزم

از تو تنهاتر و بی کسو خسته تر، منم

دنیا کوچیکه، شاید یه روزی یه جا دیگه دیدمت ،بمیرم

شاید یه روز بیاد کم بشه از غمت ، عزیزم

دنیا کوچیکه ، شاید یه روزی یه جا دیگه دیدمت، بمیرم

شاید یه روز بیاد کم بشه از غمت ، عزیزم

تمومش کن ، گریه نکن ، نزار بشکنم تو خودم ، عزیزم

از تو تنهاتر و بی کسو خسته تر، منم

دنیا کوچیکه، شاید یه روزی یه جا دیگه دیدمت ،بمیرم

شاید یه روز بیاد کم بشه از غمت ، عزیزم

دنیا کوچیکه…