گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ مردی که لب نداشت (حسین قلی) از گروه بمرانی

لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم:6/8

A            F
 آی خنده خنده خنده

Dm
رسیدی به عرضِ بنده

F
دشت و هامونو دیدی

Dm               A
زمین و زمونو دیدی

A            F
انارِ گلگون میخندید

                  Dm   
پِسه ی خندون میخندید

A                 F
خنده زدن لب نمیخواد

               Dm   
داریه و دمبک نمیخواد

Dm                A
یه دل میخواد که شاد باشه

Dm          A
از بند غم آزاد باشه

F
یه بر عروسِ غصه رو

A
به تهنایی دوماد باشه

Dm
هی هی هییییی

F
(حسین قلی

                A
خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)4

F-A-Dm} 2}

                A
(خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)2

F
(حسین قلی

                A
خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)3

F
حسین قلی

دانلود و آکورد و متن آهنگ تو میتونی از شهرام شب پره

لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم :4/4

Cm      Bb           Ab                                     Gm              Cm
وقتی جای خنده غم میشینه روی لبام         تشنه نوازشم خسته از خستگیام

Cm             Bb            Ab                                   Gm                 Cm
وقتی که دستای من گرمی دستی میخواد     وقتی یه لحظه خوشی به سراغم نمیاد

Cm       Bb      Ab                                     Cm         Bb   Ab
تو میتونی غمامو خاک کنی     تو میتونی      گونه های خیسمو پاک کنی   تو میتونی
 
 Cm     Bb     Ab                                         Cm      Bb   Ab
تو میتونی دلمو شاد کنی    تو میتونی           منو از دردو غم آزاد کنی

 Gm           Cm                                        Gm              Cm
ماه همیشه عاشق تو همیشه عاشقی           تویی که مسبب لذت دقایقی

Cm            Bb                  Ab                      Cm            Bb            Ab
به تن مرده من تو میتونی جون بدی          به رگای خشک من قطره قطره خون بدی

 Cm      Bb      Ab                                      Cm        Bb   Ab
تو میتونی غمامو خاک کنی    تو میتونی        گونه های خیسمو پاک کنی تو میتونی

Cm       Bb   Ab                                           Cm     Bb    Ab
تو میتونی دلمو شاد کنی    تو میتونی            منو از دردو غم آزاد کنی

 Cm       Bb          Ab                                 Gm                   Cm
وقتی که شب میرسه آسمون سیاه میشه     غم وغصه تو دلم قد یه دنیا میشه

Cm         Bb                Ab                                 Gm               Cm
وقتی که دستای تو خونمون در میزنه       دل من پشت دیوار از خوشی پرپر میزنه

دانلود و متن آهنگ چه جوری بگم از شهرام شب پره

لینک دانلود


متن:


گل اگه باشی سنبلی پرنده باشی بلبلی

به چشم من که عاشقم قشنگتر از هرچه گلی

وای که چه خوش آبوگلی با اینکه سختی مشکلی

به چشم عاشق من هرجوری باشی خوشگلی

چه جوری بگم دوست دارم چطوری بگم خاطر خواتم

چه جوری بگم باور کنی عاشق روی ماهتم

چه جوری بگم دوست دارم

کنار چشمه پونه ای تو خوشگلا نمونه ای

تو قلب وامونده من آه یکی یه دونه ای

گل اگه باشی سنبلی پرنده باشی بلبلی

به چشم من که عاشقم

هرجوری باشی خوشگلی

چه جوری بگم دوست دارم...

تو این هوای بارونی وقتیکه آواز میخونی

میگم چه عشقی داره این عاشقیو پریشونی

من تو رو خیلی دوس دارم نگو که باور ندارم

اونی که میخواستم تویی محاله تنهات بذارم

(چه جوری بگم دوست دارم)3

در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم

بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم

گل اگه باشی سنبلی پرنده باشی بلبلی

به چشم من که عاشقم قشنگتر از هرچه گلی

وای که چه خوش آبوگلی با اینکه سختی مشکلی

به چشم عاشق من هرجوری باشی خوشگلی

چه جوری بگم دوست دارم چطوری بگم خاطر خواتم

چه جوری بگم باور کنی عاشق روی ماهتم

چه جوری بگم دوست دارم

دانلود و متن آهنگ The lom از سوگند

لینک دانلود


متن:

(دلم امروز به آرومی خود خو کرده

وای جونم وای دلبر

یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده

وای جونم وای دلبر)2

(دلم پی ش پر میزنه به هر دری در میزنه

به هر خونه سر میزنه)2

دلم دلم دلم

هنوز از دست غمش دیده ما گریونه

وای جونم وای دلبر

بعد عمری هنوزم مرغ دلم نالونه

وای جونم وای دلبر

(میرم میگردم سر به سر

دشت و دمن کوه و کمر

میرم از او گیرم خبر)2

میرم میرم میرم

(خدا مهربونه یار عاشقونه دل ما جوونه

وای وای وای)2