گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ تو میتونی از شهرام شب پره

لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم :4/4

Cm      Bb           Ab                                     Gm              Cm
وقتی جای خنده غم میشینه روی لبام         تشنه نوازشم خسته از خستگیام

Cm             Bb            Ab                                   Gm                 Cm
وقتی که دستای من گرمی دستی میخواد     وقتی یه لحظه خوشی به سراغم نمیاد

Cm       Bb      Ab                                     Cm         Bb   Ab
تو میتونی غمامو خاک کنی     تو میتونی      گونه های خیسمو پاک کنی   تو میتونی
 
 Cm     Bb     Ab                                         Cm      Bb   Ab
تو میتونی دلمو شاد کنی    تو میتونی           منو از دردو غم آزاد کنی

 Gm           Cm                                        Gm              Cm
ماه همیشه عاشق تو همیشه عاشقی           تویی که مسبب لذت دقایقی

Cm            Bb                  Ab                      Cm            Bb            Ab
به تن مرده من تو میتونی جون بدی          به رگای خشک من قطره قطره خون بدی

 Cm      Bb      Ab                                      Cm        Bb   Ab
تو میتونی غمامو خاک کنی    تو میتونی        گونه های خیسمو پاک کنی تو میتونی

Cm       Bb   Ab                                           Cm     Bb    Ab
تو میتونی دلمو شاد کنی    تو میتونی            منو از دردو غم آزاد کنی

 Cm       Bb          Ab                                 Gm                   Cm
وقتی که شب میرسه آسمون سیاه میشه     غم وغصه تو دلم قد یه دنیا میشه

Cm         Bb                Ab                                 Gm               Cm
وقتی که دستای تو خونمون در میزنه       دل من پشت دیوار از خوشی پرپر میزنه

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 19:12

وای وای مرسی.فدایت

خواهش میکنم عزیزم!

الیاس سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 12:15

ممنون مریم لایک

خواهش میکنم!

رها چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 23:16

واااااااااااای خیلی زیباس من خیلی این اهنگو دوس دارم واسه عشقمم خوندمش

آخی!

شهنام یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 15:43

خیلی زیبا بود خانمه

شهنام یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 15:42

خیلی زیبا بود خانمه

قابل شما رو نداشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد