گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ تحویل سال از رضا یزدانی

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

A       G                         A        G                           A
امسال مثل سال قبلم نیست امسال بی تو شعر میخونم

A                G              F           G                     A
این اولین سال که وقت عید تو چشمه تو خیره نمی مونم

A         G                       A      G                       A
سبزه بدون تو دیگه پژمرد این روی سکه تلخ و تاریکه

A      G              F         G                       A
سیبی که تو چیدی پلاسیده هرچند روزه عید نزدیکه

A         G                       A      G                          A
از تو نمیشه سیر شد وقتی حکاکی چشمات تو سینم

A               G              F          G                     A
حوای من شو من تموم عمر هر روز واست سیب می چینم

َA   Bb         C         Dm A     Bb           C           Dm
ساعت یه عمر خواب می مونه حتا همین تقویم رو دیوار

َA  Bb           C         Dm A Bb          C         Dm
حتا همین تحویل سال نو حتا تو این نیمه شب بیدار

 A                Bb              A                Bb        A
تو خونه جای عطر خوبه گل پیچیده بوی سمیه سیگار

A              Bb                   C                 Bb       A
تحویل میشه سال من بی تو خط میزنم تقویمو رو دیوار

 A                Bb              A                Bb        A
من هفت سین سالمو چیدم اما یه سین تازه میزارم

A              Bb                   C                 Bb        A
سین جدیدم این سال من چند روز میشه بی تو تب دارم


2{Dm-C-Bb-A}


Dm                   A   Dm                   A 
امسال با من نیستی امسال حالم ناخوشه

A                      Bb    C                   Bb
وقتی نباشی سال نو فردامو حتی می کشه

Dm                                   A   Dm                               A 
تحویل می شه سال من بی تو چشماتو می بندی و شب می شه

A                            Bb    C                      Bb
این خونه بی حضور تو انگار داره جون به لب می شه

A     G                                A   G                           A
من فال امسالم به نام توست حافظ میگه میخواد برگرده

A              G              F           G                     A
میگه که اونم سال نو شو با فال چشای تو شروع کرده

دانلود و متن آهنگ دلم گرفته از سیروان خسروی

لینک دانلود


متن:


نمی دونم چی باید بخونم 

 
اشکام پایین میاد رو گونه م 

 
شاید سرنوشت ما همین بود 

 
بی تو من تنها بمونم 

 
یه نگاه گرم و عاشقانه
 

 
من و تو تو اون هوای برفی 

 
گذر ثانیه های آخر 

 
یه سکوت نه صحبتی نه حرفی 

 
دلم گرفته 

 
بازم یاد روزای گذشته دارم می افتم 

 
دوستت دارم هایی که من به تو می گفتم 

 
دلم گرفته 

 
دیگه نمی تونم من اینجا آروم بشینم 

 
تویی برام عزیزترینم... 

 
صدای عقربه های ساعت 

 
میگه فرصتی باقی نمونده 

 
شاید بار آخره تو رو می بینم 

 
کسی سرنوشتشو نخونده 

 
وقتی که گفتی خدانگهدار 

 
تو رو با یه لبخند جا گذاشتم 

 
اما تو نبودی تا ببینی 

 
غیر گریه چیزی نداشتم 

 
دلم گرفته 

 
بازم یاد روزای گذشته دارم می افتم
  


دوستت دارم هایی که من به تو می گفتم 

 
دیگه نمی تونم من اینجا آروم بشینم 

 
تویی برام عزیزترینم... 

 
دلم گرفته...دلم گرفته...

 
دلم گرفته