گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ آسمان هم زمین میخورد از چارتار

لینک دانلود


متن:


صدایم را به یاد آر اگر آواز غمگینی به پا شد


من این شعر گرانم که از ارزانو ارزانی جدا شد


من هر چه ام با تو زیباترم بر عاشقت آفرینی بگو


تابیده ام من به شعر تنت میخوانمت خط به خط مو به مو


بی تو بی شب افروزی ماندنت بی تب تندو پیراهنت


شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین میخورد


بی تو بی شب افروزی ماندنت


بی تب تندو پیراهنت


شک نکن من که هیچ


آسمان هم زمین میخورد


صدایم را به یاد آر اگر آواز غمگینی به پا شد


من این شعر گرانم که از ارزان و ارزانی جدا شد


من هر چه ام با تو زیباترم بر عاشقت آفرینی بگو


تابیده ام من به شعر تنت میخوانمت خط به خط مو به مو


بی تو بی شب افروزی ماندنت بی تب تندو پیراهنت


شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین میخورد


بی تو بی شب افروزی ماندنت


بی تب تندو پیراهنت


شک نکن من که هیچ


آسمان هم زمین میخورد

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما جمعه 27 آذر 1394 ساعت 21:51 http://azarchord.blogsky.com/

سلام.چه خوبه که داری ادامه میدی.موفق باشی.

سلام آقا نیما
ممنونم همچنین
الان چند وقته به خاطر کنکور دیگه ادامه ندادم!!

ashkan meu شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 18:06 http://http:/

ی گرو تو تلگرام هست برا گیتاریستا دعوتت میکنم بیای
@ashkanmeu

من گروه های تلگرامم زیاده برام سخته بخوام یه گروه دیگه هم داشته باشم!
ممنون!

ashkan meu شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 17:31

بالاخره پست گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد