گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ جفت 6 از رضایا و بهنام

لینک دانلود


متن:


دنیا یک روز مال من بود

حالا صاحب هیچم

بس که قُدّمو یه دندم

سر پیچم نمیپیچم

یه آدم کینه ایم

سر به سرم نذارین

روزای باخته ی منو به خاطرم نیارین

تیر خلاصو بزنین

به این دل دیوونه

بخوام نخوام دل منه

که مفتشم گرونه

جفت شیش آوردیم تو رفیق

جفت شیش آوردیم تو رفیق ،اونم خرابمون کرد

با وعده های بیخودش ، خونه خرابمون کرد

قایقمون به گل نشست اما هنوز نمردیم

این کار دشمنا نبود چوب رفیقو خوردیم

دنیا یک روز مال من بود

حالا صاحب هیچم

بس که قُدّمو یه دندم

سر پیچم نمیپیچم

دنیا یک روز مال من بود

حالا صاحب هیچم

بس که قُدّمو یهدندم

سر پیچم نمیپیچم

ازون همه دوست و رفیق

هیچکی واسم نمودنه

هر کسی هم مونده الان هفتا کفن پوسونده

وسوسمون کردی و ما گفتنیا رو گفتیم

که دست به دامنت بشیم به دستو پات بیوفتیم

دنیا یک روز مال من

کو؟حالا صاحب هیچم

بس که قدّمو یه دندم

سر پیچم نمیپیچم

دنیا یک روز مال من بود

حالا صاحب هیچم

بس که قدّمو یه دندم

سر پیچم نمیپیچم

دنیا یک روز مال من بود

حالا صاحب هیچم

بس که قدّمو یه دندم

سر پیچم نمیپیچم

دنیا یک روز مال من بود

حالا صاحب هیچم

بس که قدّمو یه دندم

سر پیچم نمیپیچم

دانلود و آکورد و متن آهنگ کجا دنبالت بگردم از رضایا و تامین

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

B                     F#                   C#m                         E                              B
کجا دنبالت بگردم کجا دیدی بهتر از من کجا رفتی بی نشونه انگاری که سیری  از من

B            F#                     C#m                               E                                B
کجا پیدات کنم آخه تو ی این شلوغیه شهر تنها دلخوشیم تو بودی اینم از عاقبت من

 B         C#m         E         F#   B  
مگه مال تو نبودم بگو از من چی میخواستی

B         C#m         E                 F# B
عاشق عشق تو بودم ولی هیچوقت ندونستی

B         C#m         E               F# B
تو چشام نگاه نکردی وقت رفتنت عزیزم

B         C#m         E             F#      B
دیگه هیچ اشکی نمونده که برای تو بریزم

B        C#m    F#       B
دیونه میدونه میمرم اگه نباشه

B                C#m        F#            B
می ترسم یه روزی احساسم از هم بپاشه

B              C#m
اگه نباشه ازم جدا شه...!

دانلود و متن آهنگ کرکره از حامد زمانی

لینک دانلود


متن:


گرفتاری ، بدهکاری


کلی درد داری و به روت نمیاری


پریشونی نمی دونی چرا حس می کنی تو کنج زندونی


نذار بفهمه دنیا زمین خوردی


بخند عیب نداره اگه کم آوردی


بخند آره خدا داره نگات می کنه و دیگه نمی ذاره


که دنیا تو رو از پا دربیاره


گرفتاری ، بدهکاری


کلی درد داری و به روت نمیاری


پریشونی نمی دونی چرا حس می کنی تو کنج زندونی


نگو سخته تحمل کن


تلاشت رو بکن بعدش توکل کن


به اون قرآن رو تاغچه که عمل کن


یه کم تحمل کن به این فک کن


که این دنیا با همه خوب و بدش تموم میشه


چی می مونه به جز خوبی


زندگی صفر تا صدش یه روز تموم میشه

دانلود و آکورد و متن آهنگ جان خسته از شهرام شکوهی

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

Bb  -  Am} 2}

غم مگر جز خاطر من منزلو موا نداری ... خوش بیا ، خوش بیا آسوده بنشین بر دلم گر جا نداری

Am   Gm Bb     F  C       G Dm                  Am   Gm Bb          C            Dm                  
اشکو آهم هر دو با هم بی قرارت   روزو شب ... جانِ خسته   بالِ بسته در کنارت   روزو شب

Am Gm                   C         Caug               Am   Am Gm                C          Caug         Am      
تو نورِ خدایی نشانِ وفایی بدونِ تو دل را کجا ببرم.به مجلسِ یاران به جمع عزیزان اگر تو نباشی چه را ببرم

اشکو آهم...
 
Bb  -  Am} 2}

Am      Bb    C               Am      Bb    C           Am                                 
کنون که تو را دل بهانه گرفته ... هوای دعای شبانه گرفته

Am     Gm Bb             C                  Am      D         Dm                            
بمان که صفایت شکوهِ وفایت ... (به سینه ی من آشیانه گرفته) 2

اشکو آهم...