گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ زمستون از افشین مقدم

 لینک دانلود 

 

متن: 


زمستون ، تن عریون باغچه چون بیابون........درختا ، با پاهای برهنه زیر بارون


نمی دونی تو که عاشق نبودی.......................چه سخته مرگ گل برای گلــدون


گل و گلدون چه شبها ، نشستن بی بهانه ، واسه هم قصه گفتن عاشقانه


چه تلخه ، چه تلخه.......................باید تنها  بمونه قلب گلدون
               
مث من که بی تو .......................نشستم زیر بارون زمستون 


زمستون ، برای تو قشنگه پشت شیشه........بهار زمستونها برای تو همیشه  

تو مثل من زمستونی نداری.......................که باشه لحظه چشم انتظاری
       
گلدون خالی ندیدی ، نشستی زیر بارون ، گلهای کاغذی داری تو گلدون
 
تو عاشق نبودی.......................ببینی تلخ روزهای جدایی
 

چه سخته ، چه سخته.......................می شینم بی تو با چشمهای گریون 

         

می شینم بی تو با چشمهای گریون
نظرات 2 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 22:42

خیلی عالی بود ممنوووون
گریم گرفتاااا

خواهش میکنم عزیزم

مهدی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:17

مرسی عزیز. وبلاگت خیلی خوبه. استفاده کردیم.

خواهش میکنم!
خوشحالم که به دردت خورده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد