گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ سرمست شد نگارم(Drunk With Love)از رعنا فرحان

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:2/4


C#m  Ab   F#m      Ab    E    C#m            Ab   E C#m   Ab   E       C#m                

سرمست شد نگارم بنــگر به نرگسانش ... مستانه شد حدیثش پیچیده شد زبانش


C#m Ab    F#m         Ab      E   C#m            Ab  E C#m          Ab  E C#m             

گه میفتد از این سو گه میفتد از آن سو ... آن کس که مست گردد خود این بود نشانش


C#m    Ab F#m     Ab   E   C#m           Ab     E C#m         Ab  E     C#m              

چشمش بلای مستان ما   را از او مترسان ... من مستمو نترسم از چوب شهشهانش


C#m      Ab  F#m     Ab   E C#m            Ab          E C#m     Ab   E  C#m               
ای عشق الله الله سرمست شد شهنشه ... برجه  بگیر زلفش درکش در این میانش

Ab          B7                   F#m             Ab                         F#m                   

اندیشه ای که آید در دل ز یار گوید ... جان بر سرش فشانم پر زر کنم دهانش


C#m        Ab F#m   Ab         E  C#m         Ab   E C#m       Ab    E C#m                
آن روی گلستانش وان  بلبل بیانش ... وان شیوه هاش یارب تا با   که است آنش

Ab                    B7                 F#m                   C#m                    F#m              

این صورتش بهانست او نور آسمانست ... بگذر ز نقشو صورت جانش خوشست جانش


C#m    Ab F#m     Ab    E    C#m         Ab    E  C#m      Ab   E C#m                  

دی را بهار بخشد شب را نهار بخشد ... پس این جهان مرده زندست آن جهانش


C#m    Ab F#m     Ab   E    C#m          Ab   E     F#m     Ab   E    C#m                
پس این جهان مرده پس این جهان مرده ... پس این جهان مرده زندست آن جهانش

دانلود و آکورد و متن آهنگ کافه بهشت از رضا یزدانی(آلبوم ساعت فراموشی)

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


F                   Am                                   F                    Am         
احساس میکنم تو رو از پشت این همه سکوت ... تو کافه بارون میگیره وقتی میشینم رو به روت

Dm                        F               Am                               F                     Am              
از راه که میرسی بازم عطرت میپیچه تو هوا ... فنجونمو پر میکنی از حس طعمی آشنا

Am                                E                       Dm                          E                                 
وقتی نگاهم میکنی خورشید تکراری میشه ... همینجا روی میزمون رود عسل جاری میشــــه

Am    E       Dm         C             Am  E          Dm            C                                
حوا تویی هرجا تو باشی بهشته ... سیبی که چیدی ابتدای سرنوشته

Am   E           Dm        C             Am    E            Dm               C                            
کافه ، خیابون ، خونه یا هرجا که باشی ... میتونیم از دنیا و تلخیهاش جدا شیم

F                  Am                               F                   Am            
چیزی بگو بانوی من کلافه ام از این سکوت ... میشکنه بغض آخرم وقتی میشینم رو به روت

Dm                            F                    Am                            F                      Am          
چیزی بگو شاید صدات حریف دلتنگی بشه ... شاید شب سیاه سفید با واژه هات رنگی بشه


Am                          E                       Dm                         E                                     
شاید که بیدارم کنی از خوابی که کابوسمه ... دارم به دریا میزنم چشمای تو فانوسمه

حوا تویی ...

دانلود و آکورد و متن آهنگ عزیزم از احمدرضا نبی زاده

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 شاد شرقی


B         C                                          B        C                      B
عزیزم غصه نخور زندگی باماست             اگه باختیم امروز فردا که برجاست

           D         C                                                   B       C       B                  
توی این شب سیاه مه گرفته                   نگاه کن خورشیدی از اون دورا پیداست

D         Em                                     C                                     D
عزیزم دنیا همین جوری نمی مونه            یه روز آخر میشکنه خواب زمونه

                                       B          Am                                                 C
عزیزم شب همیشه شب نمونه               صبح میشه آفتاب می آد رو بوم خونه

B               Am                                               B               Am                B
عزیزم دنیا گلستون میشه یه روز             هر چی مشکل باشه آسون میشه یه روز

B               C                       Am                     C                              B
مهربونی جای کینه رو میگیره                  هر جا دردی باشه درمون میشه یه روز

B                Am                                     B         Am                        B
یه روز از روزا که هیچکس نمیدونه             بدی از دنیا می ره خوبی می مونه

 B          C                  Am                  C                                 B
من و دل منتظر اون روز خوبیم                   حتی از ما نبینی اگر نشونه

دانلود و آکورد و متن آهنگ آدم یه جاهایی رو مجبوره از رضا یزدانی(آلبوم ساعت فراموشی)

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


B            Am                                C     Em                            
اشکاتو کی میشمره وقتی که ... دستای من از گونه هات دوره

B                      Am                  C             Em                                  
رفتن همیشه اختیاری نیست ... آدم یه جاهایی رو مجبوره

B                Am                 C                 Em                                 
فک کن همیشه مال من باشی ... دنیا مگه از این زیباترم میشه

B          Am                   C             Em                                 
تو خیلی چیزا رو نمیفهمی ... من خیلی حرفا رو سرم میشه

B              Am                 C               Em                                    
امروز اگه از من جدا باشی ... دلواپس فردای تو نیستم

B             Am                     C         Em                                    
دنیا شبیه روزگارم نیست ... من مرد رویاهای تو نیستم

B                  Am                       C             Em                                 
میرم با اینکه عاشقت هستم ... با اینکه چشمای تری دارم

B             Am         C                     Em                                       
ای کاش بفهمی که برای تو ... آرزوهای بهتری دارم

B                   Am                    C           Em                                  
خندت تو خونم جا نمیگیره ... سهم تو خورشیده نه خاموشی

B                    Am                    C         Em                                  
من عاشقانه میگذرم از تو ... گاهی چه دلچسبه فراموشی

B                  Am                 C               Em                                 
باور کن این روزا به غیر از من ... چیزی تو رویاهات اضافی نیست

B                  Am               C                    Em                              
باید با قرصام مهربون تر شم ... بعد از تو روزی دو تا کافی نیست

B       Am                          C        Em                                
ما قول دادیم مال هم باشیم ... ما قول دادیم اینو میدونم

B           Am                 C               Em                                 
با گریه میگی مرده و قولش ... نامردمو قولم رو میشکونم

B                      Am                    C         Em                                   
مثل فرشته ها شدی امشب ... تو این لباس روشن توری

B                       Am                    C          Em                                 
با گریه گم میشم تو مهمونا ... دیدی یه جاهایی رو مجبوری

خندت تو خونم جا نمیگیره ...

دانلود و آکورد و متن آهنگ آوار(تو هم با من نبودی)از فرهاد

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


......B.............D.........A........D.....G#m.............E
تو هم با من نبودی , مثل من با من , و حتی مثل تن با من

.......B......D.............A........D...G#m.............E
تو هم با من نبودی , آنکه می پنداشتم , باید هوا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D.....E.............B..................E......B..C#m
و یا حتی , گمان میکردم اینطور , باید از خیر خبرچینان , جدا باشد تو هم با من نبودی

.........B..........D.......A...D...G#m.............E
تو هم از ما نبودی, آنکه ذات درد را, باید صدا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D..........E.............B..................E....B..C#m
و یا با من چنان همسفره شب , باید از جنس منو عشقو, خدا باشد , تو هم از ما نبود

....C#m..............G#...B............................E
تو هم مومن نبودی , بر گلیم ما, و حتی در حریم ما

C#m........G#m..C#m.........A..................D..........E.......B.................A.....B.........C#m
ساده دل بودم که میپنداشتم , دستان نا اهل تو باید, مثل هر عاشق , رها باشد تو هم از ما نبودی

E....A...................G#m......C#m.........G#m
 تو هم با من نبودی یار, ای آوار, ای سیل مصیبت بار