گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ من انتخاب شدم از سیامک عباسی

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


[D  -  D7  -  Bm  -  Gm  -  D - G - A   -   D  -  D7  -  D  -  D7]


F#m  Bm          D7          D           D7                              D

نگو که چترت عاشق نکرده بارونو ... قدم بزن شب تنهایی خیابونو


F# A7                                   G                  C                    G  

ببار آه بکش تا دوباره آب کنی ... دل شکسته و یخ بسته ی زمستونو


B                          Em                      D7                        D       

دوباره آه بکش آه تو بساطم نیست ... کسی به فکر منو مرگ خاطراتم نیست


A                    G                    C#7                           D         

نگیر دستمو وقتی دوتایی غرق میشیم ... منو نجات نده موقع نجاتم نیست


[D  -  F#m  -  G  -  A  -  D  -  Gm  -  A  -  F#]


F#                       Bm         A7                            Em     

تو خسته ای خودتو جای من نذار برو ... به آخرین سفرِ دور از انتظار برو


Bm                         F#       Em                          D7       

یه کاری کن که نتونم بیام دنبالت ... خلاص کن منو با آخرین قطار برو


F#m                          Em                   G                                Em  

خراب کن همه ی ریل ها رو پشتِ سرت ... بذار خراب بشم پشتِ آخرین سفرت


F#            C7          C           Em                         G        

یه عطر تازه بزن غیر عطر محبوبم ... نذار که بو برن آدمای دور و برت


F#           A                     Em                  G           D           Bm      

(یه کوهِ یخ شدمو قطره قطره آب شدم ... نیومده رو سرِ زندگیت خراب شدم


F#                      G                 D                  Bm       

باید نگفته بمونه نگفته ها اما ... من انتخاب نکردم ، من انتخاب شدم)