گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ ماه عسل از امیرعلی بهادری

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:2/4


E           A         C#m
از خودم به تو قراره چی بگم؟

A                    F#m
تو هم اگه نخای، باهام کنار بیای

C#m   F#m        G#m
من قراره دردمو به کی بگم؟!

E               A         C#m
کم رسیدم از خودم به حس تو

A       G#m
هوای رفتنِ راه روشنه

A           G#m           F#m
هیچکی پای من نمیشه مثل تو
   
F#m  C#7           A          G#m   A       G#m    A
یه جاده یه سفر، یه ماه عسل، یه سقف که از ستاره پره
 
C#m  G#m        A       B             E          B       A
هم مسیر بهشت، من و تو و عشقِ جدا شده از دلهره

A                  C#m                      A
انگار، داره بارون میزنه، حس آروم شدنه

C#m                 A                     C#m
تعبیر رسیدن به هوات، خود رویای منه

E                 F#m     A                           B
سالی که طولانی گذشت، تا خستگیتو در کنی

G#                   F#m     A                     B
می فهمم اینو سختته، این لحظه رو باور کنی