گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ سپیده دم از مهستی و سروش کریمی

لینک دانلود با صدای مهستی


لینک دانلود با صدای سروش کریمی


متن:


سپیده دم اومد و وقت رفتن

حرفی نداریم ما برای گفتن

هر چی که بوده بین ما تموم شد

این جا برام نیست دیگه جای موندن

من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2

می خوام برم، نگو که دیوونه ای

برای موندن ندارم بونه ای

(وقت خداحافظیه تو گلوم

حلقه زده بغض غریبونه ای)2

من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2

(اول آشناییمون یادم میاد، یادم میاد

گفتی به من دوست دارم خیلی زیاد، خیلی زیاد)2

رو سادگی حرف تو باورم شد

تو عاقبت زندگیمو (دادی به باد)2

من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2

(اول آشناییمون یادم میاد، یادم میاد

گفتی به من دوست دارم خیلی زیاد، خیلی زیاد)2

رو سادگی حرف تو باورم شد

تو عاقبت (زندگیمو دادی به باد)2

(من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2)3

دانلود و آکورد و متن آهنگ چه سخته از شاهین آرین

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


Ab                            Cm
یه دلِ درمونده دارم ، یه دفترِ خونده دارم

G                             Bb
غصه داره در میزنه ، مهمونِ ناخونده دارم

Ab                                Cm
دلی که بینِ این همه ، بازم تنها و بی کسه

Cm                             G                       Bb
مسافری که تا ابد ، به مقصدش نمیرسه ....

G            Fdim    Fm                         Ab                          Cm
چه سخته گم بشی و ندونــی بیراهه ی نرفتــه مسیرِ پیشِ روتــه

G            Fdim       Fm                      Ab                          Cm
چه سختــه دلهره ی همیشـه باورِ اینکه شایـد تقدیرِ تو سقوطـه

2 (Cm - G - Bb - Ab - Cm)

Bb7                                                        Cm
کاشکی یکی بود بهم میگفت کاشکی میشد میفهمیدم

G                                Ab
کجای قصه گم شدم چی شد به اینجا رسیدم

Ab                                      Cm
کاشکی یکی بود میشنیــد حرفایی که تو قلبمــه

G              Abdim                            Fm
من صورتم ســرخه ولی تو دلِ من پر از غمــه

چه سخته....

دانلود و آکورد و متن آهنگ مهتاب از ویگن

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

G    Bb               Ab                            Cm
مهتاب ای مونس عاشقان،روشنایی آسمان ها

Cm Fm Ab   G                        Fm           Ab  Cm  
مهتاب ای چراغ آسمان،روشنی بخش جهان،کو  ما  هم

Cm                                         Fm                               Cm
نزدت چه شبها با او در آنجا بودیم،فارغ ز دنیا لب ها لب ها  بودیم

Cm            G7                Cm      Fm            C7               Cm
با یک دیگر ما ، پیش او تنها بودیم ، مفتون و شیدا ، محو تماشا بودیم

G    Bb                     Ab                                Cm
مهتاب امشب که پیش تو ام،او رفته و من مانده ام ، آه

Cm Fm Ab          G                            Fm                  Ab    Cm
افسوس رفت و آن دوران گذشت،سر نهم بر کوه و دشت ، از  هجرت

Cm                                         Fm                                 Cm
نزدت چه شبها با او در آنجا بودیم،فارغ ز دنیا   لب ها لب ها  بودیم

Cm            G7                Cm      Fm            C7               Cm
با یک دیگر ما ، پیش او تنها بودیم ، مفتون و شیدا ، محو تماشا بودیم

دانلود آکورد و متن آهنگ بارون از گروه آریان

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


2 (C - Am - Dm - G)


....................Am........................................C

هدیه میکنن ابرای بهار               در گوهر آسمونی رو


........G7..........G.......................................Dm

از تو باغچه ها میخونن گلا            باز ترانه مهربونی رو


................................Am.........................................C

از کوچه میاد باز صدای پاش         میزنه به شیشه با قطره هاش


C.....G..Dm...Am...C.....G..Dm..Am..C.G.F..G....................................Dm

میپچه صداش توی هر خونه        باز بارونه          بارونه بارونه           بارونه بارونه


...........................Am........................................C

ابرا پاک میکنن از غبار غم            بوی تازگی میده سبزه زار


........G7...............G......................................Dm

دونه های شبنم تو برگ هر         شاخه گلی مونده یادگار


...............F......................Em......................F.................Dm..........Em.......F

بیا تا بارون باشیم تا که از غبار غم پاک کنیم دلهارو      تا که از عاطفه سیر آب کنیم گلهارو


C..............Dm....G................................................F.............Em...............Dm

تا مثل رنگین کمونا موقع رفتن بارون                         توی آسمون دلها بمونن خاطره هامون


...........G.....Dm.........Em.......F

بیا تا بارون باشیم بیا تا بارون باشیم

 

2 (C - Am - Dm - G)

دانلود و آکورد و متن آهنگ پرواز از گروه آریان

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 شاد شرقی


Am....G..............F........................G............................Em.........................Am

گفتی میخوام رو ابرا همدم ستاره باشم        تو تک سواره عاشق من پریه قصه هاشم


Am...G............F........................G................................Em....................Am

گفتم بجای شعرو قصه های بچه گونه            با هم بیا بسازیم زندگی رو عاشقونه


Am..G.........F...........G............................Em.........................Am

ما دوبال پرواز مرغ عشقیم                           پر میگیریم تا اوج آسمونا


Am..G.........F...........G............................Em.........................Am

جای حسرت تو فلب ما دوتا نیست               نمیمونیم با غصه تک و تنها


Am.........G............F.........Em............Em...........................G.............F

دو کبوتر وقتی که دل به هم میبازن              عاشقونه با هم میسازن آشیونه


Am............G..........F.........G...........................................Em.........Am

بیا ما هم مثل کبوترا بسازیم                      زندگی رو ساده و پاک و بی بهونه