گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ دیوار از فرامرز اصلانی

لینک دانلود 

 

آکورد و متن: 

 

ریتم:4/4

 

Em...............B.................Bm...................................D.......Bm7........Bm
یه دیواره ، یه دیواره ، یه دیواره.............................یه دیواره که پشتش هیچی نداره

Bm.......F#7..........F#.........G.............................D.....................A...........
توک دیوارو پوشیدن سیه ابرون نمی یاد...................دیگه خورشید از توشون بیرون

Em.................B.......................Bm.........................D........Bm7....................
یه پرنده س ، یه پرنده س ، یه پرنده س...................یه پرنده س که از پرواز خود خسته س

Bm.....F#7.....F#......G................................D.......................A......
بن بالشو بستن، دست دیروزا نمی یاد.....................دیگه حتی به یادش، فردا

F#7..........F#..................G.............................A......................................G
یه روز، یه خونه ای بود که تابستونا.....................روی پشت بومش، ولو می شد خورشید

F#7.....F#..................G...............................A.............................G
درخت انجیر پیری که تو باغ بود..........................همه کودکی های منو می دید

Em...........B................Bm............................D........Bm7.......Bm
یه آوازه ، یه آوازه، یه آوازه...........................یه آوازه که تو سینه م شده انباری

Bm.........F#7......F#.........G..........................D.............................A
اشکیه که می چکه روی گیتار........................به اینها عاقبت کی گیرد این کار

Em............B.................Bm.....................D...........Bm7.........Bm
یه مردابه ، یه مردابه ، یه مردابه....................یه مردابه توی تن از فراموشی

Bm.............F#7.......F#.........G......................D...............................A
چراغی که میره رو به خاموشی.....................نگردد شعله ور بیهوده می کوشی

نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:32

سلام مریم جان منم سه تار کار می کنم راستی بابت وبلاگ خیلی خوبت ممنون عالیه هرچی دلم خواست اینجا بود مرسی

سلام حدیث جان
چه عالی منم سه تار میزنم البته گیتارم میزنم!!!!
خواهش میکنم خانومی خوشحالم که به دردت خورده!!!

soheil سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:09

afarin, goftam age nemizani, ahangato ba guitar bezanam barat halesho bebariii

نه مرسی خودم میزنم!

soheil جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 22:39

khodetam saz mizani ya na??

بله سه تار و گیتار میزنم!

soheil پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 20:53

salam maryam jan baeed midoonam in achordha kare khodet bashe, bayad begam mashshare

بله کار خودم نیست!
بنده از فرهنگ غنی کپی پیس استفاده کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد