گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ پروانه ی من از فریدون فروغی

لینک دانلود


دانلود و متن:


ریتم:6/8 سنگین


[Dm  -  F  -  Eb  -  Dm  -  A]


Dm            Eb                   F                     Dm

خواهم تو شوی محبوب دلم ... چون نرگس من دیوانه ی من


Dm                 Eb                     F                   Dm

رویت رخ من سویت ره من ... هستی چو بهشت کاشانه ی من


Dm       Gm       C                   Dm     Gm        C    

پروانه ی من    پروانه ی من ... بی تو چه کنم     مستانه ی من


Dm                Eb                  Dm                Eb   

آوای تو شد هم نغمه ی من ... ای لاله ی من بردی دل من

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 23:15

عاشقه وبلاگتم .. مررسی

قابل شما رو نداره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد