گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ سکوت اجباری از مادمازل و اشکان دباغ

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 سنگین


[Am  -  G  -  F  -  C]
[Am  -  Dm  -  F  -  C]

F   -  G-Am           Cmaj7              C                                        
یه عصرِ آروم پیاده میریم از ، کافه تا دوراهی

G                  C              F                   Dm                                     
کلمه هامو میشمارم ، نکنه بگم دوسِت دارم اشتباهی

Dm   -  A   -  Bb            Cmaj7                     C                                   
میخوام بگم دوسِت دارم ، اما موندم تو سکوتِ اجباری

G7    G                   C                   F                      Dm                               
حواسِ من به حرفاته ، بلکه یه جوری ، بگی که دوسم داری

F  - G  -  Am                          F                         Dm                            
کاش میشد حرفامون ، جا شن تو دستامون ، تو حسِ نگاهامون

G                C                   F                  Dm                                        
ای کاش این ترسِ تکراری ، سکوتِ اجباری ، بره از لحظه هامون

 G                F   Am                   C         G               F  Am                 C                
دیگه نمیخوام بترسم ، حرفم نگفته بمونه ... نمیخوام ساکت باشم ، دنیا اینجوری زندونه

 C Fm6                     F    Am                      C         G                  F   Am                     C       
میخوام بگم با من باش ، بمون همیشه کنارم . میخوام بدونی چی میخوام،میخوام بگم دوست دارم

[C - G - C]

کاش میشد حرفامون ...

 Ab              Gb  Bbm                 Db      Ab             Gb  Bbm              Db                
دیگه نمیخوام بترسم ، حرفم نگفته بمونه ... نمیخوام ساکت باشم ، دنیا اینجوری زندونه

 Db Gbm6                 Gb   Bbm                     Db    Ab                Gb Bbm                  Db         
میخوام بگم با من باش، بمون همیشه کنارم.میخوام بدونی چی میخوام،میخوام بگم دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
fateme یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 04:37

Merc

ali شنبه 7 دی 1392 ساعت 15:59 http://bisaydoon.blogfa.com

عالی بود به منم سر بزن

قابل شما رو نداشت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد