گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ مردی که لب نداشت (حسین قلی) از گروه بمرانی

لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم:6/8

A            F
 آی خنده خنده خنده

Dm
رسیدی به عرضِ بنده

F
دشت و هامونو دیدی

Dm               A
زمین و زمونو دیدی

A            F
انارِ گلگون میخندید

                  Dm   
پِسه ی خندون میخندید

A                 F
خنده زدن لب نمیخواد

               Dm   
داریه و دمبک نمیخواد

Dm                A
یه دل میخواد که شاد باشه

Dm          A
از بند غم آزاد باشه

F
یه بر عروسِ غصه رو

A
به تهنایی دوماد باشه

Dm
هی هی هییییی

F
(حسین قلی

                A
خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)4

F-A-Dm} 2}

                A
(خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)2

F
(حسین قلی

                A
خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)3

F
حسین قلی

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید حمیدی جمعه 5 دی 1393 ساعت 18:10 http://Hale-khoob.blogsky.com

سلام
مطالبتون پرمحتواست،لذت بردم.
خوشحال میشم به من هم سر بزنید و تبادل لینک داشته باشیم و من رو هم از نظرات و پیشنهادات خودتون بهره مند کنید.
درضمن ما داریم یه سری کلاس با حضور اساتید مجرب برگزار میکنیم که شماهم میتونید با نظراتتون مارو در برگزاری بهتر این کلاسها یاری کنید.ممنون. منتظر نظراتتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد