گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ پیش درآمد از علی عظیمی

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:2/4

Am
مشکلم بخت بد و تلخی ایام نیست

E
مشکلم پوشوندن پینه ی دستام نیست

Dm
مشکلم نون نیست آب نیست برق نیست

E
مشکلم شکستن طلسم تنهاییست

Am
عاشقونست یک روزی هم حل میشه

Am
یا که از بارش زانوی من خم میشه

E                         Dm
که زنهــــــــــــــــــــار ...زنهار

Am
که من باد میشم میرم تو موهات

E
حرف میشم میرم تو گوشات

Dm
فکر میشم تو کله ات

Am
من بنز میشم میرم زیر پات

E
فقر میشم میرم تو جیبات

Dm
گرگ میشم میرم تو گله ات

Am
صد تا طرفدار داری و همه تو رو دوست دارن و

E
ذهن گرفتار داری

E                          Dm
دمتم گرم ..دمتم گرم ..دمتم گرم

Am
نزدیک میشم دور میشم

.                      E
بلکه مقبول در این راه پر از استرس و وصله ی ناجور بشم

E                               Dm
اینه قصه ام ..اینه قصه ام ..اینه قصه ام

Am
من برق میشم میرم تو چشمات

E
اشک میشم رو گونه ات

Dm
زلف میشم میام رو شونت

Am
من باد میشم میرم تو موهات

E
سیگار میشم میرم رو لبهات

Dm
دود میشم میرم تو ریه ات

Am
(ای بخت سراغ من بیا

E
که رخت خواب من

E                        Dm
با این خیال خامم گرم نمیشه)2

E                Dm                     Am
بی حساب اسرارمو هی داد زدم ..هی داد زدم

E            Dm                     Am
بی دلیل احساسمو فریاد زدم ..فریاد زدم

E           Dm                        Am
(حیف از این روزا که من به ... زدم به .. زدم)2

Am
نزدیک میشم دور میشم

.                      E
بلکه مقبول در این راه پر از استرس و وصله ی ناجور بشم

E                               Dm
اینه قصه ام ..اینه قصه ام ..اینه قصه ام

نظرات 9 + ارسال نظر
ارمان سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 21:37

منم ازت ممنونم مریم جان فقط تو داشتی

خواهش میکنم دوست عزیز...خوشحالم که وبلاگم به دردت خورده! :))))

Hiiiiiiiiiiiiiii یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 13:54

ببخشید ممکنه آکورد آهنگ زندگى از على اسیمو رو هم بذارید؟ به صورت فجیعى بهش نیاز دارم!!!!

متاسفانه عزیزم درگیر دانشگاه شدم و وقت نمیکنم آکوردهای جدید در بیاریم!

ارشیا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 15:16

مرسی از جوابتون
6/8 فک کنم
یه بار 3 تاسیم بالا یه بار 3 تا سیم پایین دوباره 3 تاسیم بالا 3تاسیم پایین و به همین صورت
اما ازجایی که میگه بی دلیل احساسمو تا قبل از نزدیک میشم 2/4 هستش
راستی کنکورت چی شر

خواهش میکنم!
آها!!! من بازم امتحان میکنم ولی هربار که با ریتم 6/8 میخوام کار کنم نمیشه!
فردا کنکور دارم!
دیگه خلاص میشم! هرچند کار آموزیم از روز بعدش شروع میشه!

ارشیا یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 21:10

دوست عزیز مطمءنین که 2/4 هست؟؟؟؟
من اجراشو تو برنامه انتن از اپارات دان کردم...اصن خف نداره....
خودمم با این ریتم زدم ولی اصلا نمیخورن به همدیگه

هم میشه 2/4 زد و هم 4/4(این دو تا ریتم تقریبا خیلی بهم شبیهن!)
ریتمای دیگه رو که امتحان کردم سازکاری نداشتن!

reza دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 11:53

سلام اگه میشه نتشو برای ساز های سنتی مثل سه تار بذارید

سلام
شرمنده من الان کنکور دارم و متاسفانه خیلی خیلی فعالیتم کم شده و برام سخته انجام این کار!

pars99 شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 15:28 http://omega99.blogfa.com

دمت گرم خیلی گلی

mohammad جمعه 11 دی 1394 ساعت 21:38

عالی بود خیلی ممنون فقط فک کنم اگه باریتم 3/4زده بشه بهتره خودم امتحان کردم.بازم مرسی قلب:

خواهش میکنم!
کلا به نظرم آهنگش ازون آهنگایی که وسطش ریتم تغییر میکنه!
ممنون!

مهدی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:10

آهنگ 2/4 نیست کلش
بعضی جاهاش 6/8 ه

کجاش؟!

فرزاد سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 09:59

سلام
من دنبال یه آهنگی میگشتم که اینجا پیداش کردم.
ممنون ، دستت درد نکنه

سلام
خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد