گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و متن آهنگ فقط تو از امیر مولایی

لینک دانلود


متن:


(گفتم از عشق با تو شنیدم حرفاتو

میدیدم رویاتو تا تو باشی مال من

میخواستم چشماتو میخواستم دنیاتو

گرفتم دستاتو تا تو باشی مال من)2

تو این شب تیره دلم پیشت گیره

به من نگو دیره بی تو نمیشه

به تو گرفتارم نده تو آزارم

هنوز دوست دارم بی تو نمیشه

گفتم از عشق با تو...(2)

بی منو تنهایی ترس بی فردایی

بگو تو اینجایی منو صدا کن

توی چشات رازه حسرت پروازه

بهترین آوازه منو صدا کن

گفتم از عشق با تو...(2)

تمام دنیامی امید فردامی

شریک رویامی جز تو عشقی نمیخوام

منو بی قراری تو تنهام نذاری

بگو دوسم داری جز تو عشقی نمیخوام

گفتم از عشق با تو...(2)

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 21:21 http://new8080.mihanblog.com/

فک کنم دوباره به وبتون میام سایت خوبی دارین
به خصوص مطالبتون عالی هستن
5616

ممنونم خوشحالم که مطالبو دوس داشتی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد