گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ گل سنگم از هایده

لینک دانلود  

آکورد و متن: 

   

ریتم:4/4

 

A                Dm 

(گل سـنگم گل سنگم
 

       A           Dm        

چی بـگم از دل تـنـگم
 

                     Dm        
مثل آفتاب اگـه بـر من 
 

        Dm           A
نتابی سردم و بیرنگم )2


        A          Gm       
(هـمـه آهـم همه دردم
 

           Dm
مـثـل طـوفـان پر گردم)2

          Dm              A              
باد مـسـتم کـه تـو صـحـرا 

           Dm            A

می پیچم دور تو می گردم 

 

A                Dm 

گل سـنگم گل سنگم
 

       A           Dm        

چی بـگم از دل تـنـگم
 

                     Dm        
مثل آفتاب اگـه بـر من 
 

        Dm           A
نتابی سردم و بیرنگم 


            Gm       D7
مثل بـارون اگه نـبـاری 

                      Dm

خبر از حال من نـداری

            Gm              D7
بی تو پرپر می شم دو روزه

                           Dm

دل سنگـت برام می سوزه

                       A
گل سـنگم گل سنگم

                      Dm

چی بـگم از دل تـنـگم 

 

(تکرار)

نظرات 3 + ارسال نظر
جکی چان جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:31 http://www.fcg.com

fo
-..-----.-...--.--.---.-..



با سلام
فروش مجموعه فیلم های جکی چان

فیلم های رزمی - کمدی بسیار جذاب و دیدنی
فروش جزئی و کلی - با قیمت بسیار مناسب
هر دی‏وی‏دی فقط 2000 تومان
آرشیو کامل 15 عدد دی‏وی‏دی فقط 22000 تومان
لیست عناوین در داخل وبلاگ

www.jcf.hamiblog.ir



www.jcf.hamiblog.ir




5400502830127200

آخی دلم برات تنگ شده بود چند وقتی بود نبودی...!

نیما جمعه 5 مهر 1392 ساعت 12:13 http://azarchord.blogsky.com/

سلام.مرسی که سر می زنی.
واسم جالبه که آکورد ریحان رو می تونی بخونی(منظورم متن ترکی شه).آهنگ "سر اومد زمستون"آهنگ خیلی باحالیه اما خیلیا هنوز نمی دونن.البته یه کمی هم پیشینه ی سیاسی داره.

سلام خواهش میکنم!
من چون این آهنگو با صدای کوروش یغمایی گوش داده بودم خیلی راحت تونستم یادش بگیرم!
آهنگ سر اومد زمستون هم واقعا محشره!

نسیم جمعه 5 مهر 1392 ساعت 11:56 http://dokhtare-tanha1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟ به ما سر نمیزنی؟
خوشحال میشم وبلاگت رو توی دایرکتوری سایتم لینک کنی.

سلام خوبم شما خوبی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد