گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫
گل یخ توی دلم جوونه کرده...

گل یخ توی دلم جوونه کرده...

♪♫ دانلود و آکورد و متن و ترجمه آهنگ♪♫

دانلود و آکورد و متن آهنگ مهتاب از ویگن

لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

G    Bb               Ab                            Cm
مهتاب ای مونس عاشقان،روشنایی آسمان ها

Cm Fm Ab   G                        Fm           Ab  Cm  
مهتاب ای چراغ آسمان،روشنی بخش جهان،کو  ما  هم

Cm                                         Fm                               Cm
نزدت چه شبها با او در آنجا بودیم،فارغ ز دنیا لب ها لب ها  بودیم

Cm            G7                Cm      Fm            C7               Cm
با یک دیگر ما ، پیش او تنها بودیم ، مفتون و شیدا ، محو تماشا بودیم

G    Bb                     Ab                                Cm
مهتاب امشب که پیش تو ام،او رفته و من مانده ام ، آه

Cm Fm Ab          G                            Fm                  Ab    Cm
افسوس رفت و آن دوران گذشت،سر نهم بر کوه و دشت ، از  هجرت

Cm                                         Fm                                 Cm
نزدت چه شبها با او در آنجا بودیم،فارغ ز دنیا   لب ها لب ها  بودیم

Cm            G7                Cm      Fm            C7               Cm
با یک دیگر ما ، پیش او تنها بودیم ، مفتون و شیدا ، محو تماشا بودیم

نظرات 1 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 15:43

سلام مریم خانوم
آهنگ نفرین از وبلاگت خیلی جالب و زیباتون دانلود کردم خیلی قشنگ بود مرسی

سلام
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد